رشد دوباره بیت کوین و گذشتن از مرز ۳۴ هزار دلار

بازار رمزارز‌ها در حالی سبزپوش شده که در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با رشد ۱.۶۴ درصدی به میانه کانال ۳۴ هزار دلاری رسیده و بقیه رمزارز‌ها نیز در حال رشد هستند.

به گزارش رصد روز، در معاملات امروز بازار ارز‌های مجازی و در حالی که قیمت بیت کوین دیروز همین موقع ۳۳ هزار و ۷۰۰ دلار بود، امروز با ۲.۸ درصد رشد به ۳۴ هزار و ۶۱۷ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش ۹ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار جهانی بیت کوین را به مرز ۶۵۰ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم هم‌اکنون به ۱۸ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۴۳ واحد رسیده است.

اتریوم نیز ۲ درصد بالا رفت و به ۲۱۶۸ دلار رسید. باینانس کوین، اما تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشت و هم اکنون ۳۰۲ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو ۲.۱ درصد رشد کرد و ۱.۲۳ دلار دست به دست می‌شود.

ریپل، اما تقریبا در همان قیمت دیروز ۶۰ سنت در حال جابجا شدن است. دوج کوین رویکرد بیت کوین را در پیش گرفت و ۲.۳ درصد بالا رفت و هم اکنون ۱۹ سنت داد و ستد می‌شود.

به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارز‌های مجازی ۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده و به ۱۴۰۷ میلیارد دلار رسیده است. در همین مدت ۷۰ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده و تعداد ارز‌های مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۵۰ رقم رسیده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار