رشد شاخص بورس در برای سومین هفته پیاپی

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۰۳هزار و ۷۳۱واحد افزایش، معادل ۷.۵۹درصد رشد کرد.

به گزارش رصد روز ، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته دوم آذرماه تعداد ۷۸میلیارد و ۱۵۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۳۴هزار و ۷۸۷میلیارد ریال در بیش از ۹میلیون و ۸۶۶هزار و ۶۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۱.۱۶ درصد افت و ۳.۵۷ و ۱۲.۸۸ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۶۳۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۸۲هزار و ۵۵۱میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۵.۱۴ و ۳۶.۵۷ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۰۳هزار و ۷۳۱واحد افزایش معادل ۷.۵۹درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۷۰هزار و ۹۸۰واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با ۲۸هزار و ۳۶واحد افزایش معادل ۷.۱۰ درصد رشد کرد و رقم ۳۹۵هزار و ۱۳۲واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۶۶هزار و ۶۶۸واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۷۶هزار و ۸۷۰واحد و شاخص بازار دوم با ۲۴۳هزار و ۳۲۷واحد افزایش به عدد ۲میلیون و ۹۷۲هزار و ۶۷۸واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول ۶.۶۰ درصد افزایش و شاخص بازار دوم ۸.۹۲ درصد رشد را به نمایش گذاشتند.
تسنیم

مطالب مرتبط

آخرین اخبار