با مدیریت استراتژیک طاهر موهبتی؛

رشد ۱۳۶ درصدی تراز مالی بیمه دی / نسخه متفاوت بیمه دی رونمایی شد

بیمه دی در پایان اسفند سال گذشته علاوه بر اینکه موفق شد تا بیشترین میزان صدور بیمه نامه در رشته های درمان را از آن خود کند بلکه با رشد 136 درصدی تراز خود توجه منتقدان را به خود جلب کرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیمه دی که طی سال ۱۴۰۲ عملکرد قابل قبولی در بازار سرمایه و صنعت بیمه داشت در پایان اسفند سال گذشته موفق شد تا علاوه بر جابجایی میزان صدور حق بیمه در رشته های مختلف سهم خوبی از رشته های درمانی در کل صنعت بیمه داشته باشد.

این شرکت بیمه ای که طی ۲ ماهه ۱۴۰۲ موفق به جایجایی رکورد صدور حق بیمه خود در مقایسه با سال ۱۴۰۱ شده بود و از این حیث پرچمدار شرکتهای بیمه ای محسوب می شود روند حرکتی قابل توجهی در سال گذشته داشت و نوار موفقیتهای آن با ثبت کارنامه ای در خور تحسین در پایان اسفند انتظارات سهامداران را دوچندان کرد.

نمایش خوب بیمه دی در بازار سرمایه باعث شد نماد “ودی” جزو سه نماد برتر صنعت بیمه در بازار سرمایه در بازدهی و نقدشوندگی باشد و در ادامه نمایش ظرفیتهای بیمه دی باعث شد تا نسخه متفاوتی از این شرکت بیمه ای به سکانداری طاهر موهبتی پس از مدتها مشاهده شود.

براساس این گزارش بیمه دی در پایان ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۴۶ هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال حق بیمه در رشته درمان صادر کرد تا علاوه بر اینکه بیشترین میزان صدور بیمه نامه در بین شرکتهای خصوصی صنعت بیمه را به نام خود ثبت کند بلکه در مجموع بیمه نامه های صادر شده رشته درمان سهم قابل توجهی را از آن خود داشته باشد.

بیمه دی در پایان اسفند سال گذشته ۱۷۰ هزار و ۹۸۲ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد و در مقابل ۱۱۸ هزار و ۹۶۷ میلیارد ریال پرداخت خسارت داشت تا تراز این شرکت در ماراتن ۱۴۰۲ به ۵۲ هزار و ۱۵۱ میلیارد ریال برسد که در مقایسه با مدت مشابه ۱۴۰۱ رشد ۱۳۶ درصدی را نشان می دهد.  

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار