رشد ۶ درصدی بیت کوین و عبور از ۴۳ هزار دلار

طی ساعات گذشته قیمت بیت کوین از 43 هزار دلار عبور کرد و این ارز نسبت به دیروز همین موقع حدود 6 درصد رشد کرده است.

به گزارش رصد روز، در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۵.۸ درصد رشد کرد و به ۴۳ هزار و ۴۲۴ دلار رسید. این نخستین بار از روز ۱۸ می است که شاهد ورود قیمت بیت کوین به کانال ۴۳ هزار دلاری هستیم.

این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم ۴ درصد بالاتر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۸۱۳ میلیارد دلار رسانده است. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۱۷ هزار بیت کوین به ارزش ۳۹ میلیارد دلار هم در بازار جهانی خرید و فروش شده است.

تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم هم‌اکنون به ۱۸ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۱۲ عدد رسیده است.

اتریوم نیز ۷ درصد رشد کرد و با قیمت ۲۹۷۷ دلار در آستانه ورود به کانال ۳ هزار دلاری است. باینانس کوین اما تنها ۳.۹ درصد بالا رفت و ۳۴۹ دلار دست به دست می‌شود. کاردانو و ریپل هم با حدود ۴ درصد رشد به ترتیب ۱.۴۴ دلار و ۷۶ سنت خرید و فروش می‌شوند. دوج کوین هم ۶.۵ درصد بالا رفت و ۲۱ سنت قیمت‌گذاری شده است.

یکی از بیشترین رشد قیمت‌ها در میان ارزهای مجازی مطرح را پولکادات داشت و نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرد و هم اکنون ۲۰.۹۳ دلار خرید و فروش می‌شود. این ارز از نظر ارزش کل بازار در جایگاه نهم قرار دارد. به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش کل این بازار هم ۵.۸۹ درصد رشد کرده و به ۱۷۶۶ میلیارد دلار رسیده است.

هم اکنون تعداد ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۱۷۸ نوع رسیده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

 

فارس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار