رشد ۷۰ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک سینا با نقش آفرینی مؤثر در سه حوزه مهم

بانک سینا در پایان سال 1402 علاوه بر اینکه موفق شد تا میزان تسهیلات قرض الحسنه خود را 70 درصد افزایش دهد بلکه با حضور مؤثر در نهضت جهش مسکن، فرزندآوری و ازدواج عملکرد قابل قبولی را ثبت کرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، تغییر رویکرد و مسیر بانک سینا نسبت به سنوات گذشته با توجه به آمارهای مالی، افزایش سودآفرینی، خلق ارزش افزوده، مشارکت مؤثر در طرحهای عمرانی یادآوری می کند که توانمندی های مدیریتی برای چرخش بنیادی شبکه بانکی در کشور فراهم است و با شناخت ظرفیت های فعلی می توان نظام بانکی را در مسیر تحول قرار داد.

بانک سینا که در دوره مدیریت جدید توانسته تا چهره متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد و با طراحی و تولید محصولات جدید نظر منتقدان و فعالان بانکی را به خود جلب کند علاوه بر بهبود ساختار مالی حضور قابل توجهی در حوزه مسئولیتهای اجتماعی داشته و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشته که این مسئله با توجه به اعمال سیاستهای جدید بر شبکه بانکی می تواند حائز اهمیت و گفتگو باشد.

رشد ۷۰ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک سینا 

بررسی ها نشان می دهد که بانک سینا در پایان ۱۲ ماهه سال جاری با پرداخت بیش از ۶۷ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه رشد ۷۰ درصدی را نسبت به ۱۲ ماهه ۱۴۰۱ رقم زده که نسبت به میانگین پرداخت این تسهیلات در شبکه بانکی باید بانک سینا جزو بانکهای پیشرو در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه دانست.

مشارکت مؤثر در نهضت ساخت مسکن 

آمار بانک مرکزی حاکی از آنست که بانک سینا در راستای عمل به قانون جهش تولید مسکن از ابتدای اجرای این قانون تا پایان سال گذشته ۷ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه پرداخت کرده و از این حیث هشتمین بانک کشور محسوب می شود.

پرداخت ۴ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری

سایر بررسی ها نشان می دهد این بانک در پایان ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ با پرداخت بیش از ۴ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری کارنامه خوبی از خود بجا گذاشته است. قابل ذکرست که منابع مالی تخصیص یافته بانکها با توجه به سیاستهای ویژه بانکهای کشور در این باره نقش اساسی در نظام پرداخت این تسهیلات دارد.

۱۱ هزار و ۷۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 

بانک سینا همچنین در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب در خصوص مشارکت شبکه بانکی در تشکیل خانواده جوانان و تسهیل این موضوع ۱۱ هزار و ۷۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در پایان سال ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۴۱۳ متقاضی پرداخت کرد تا پرونده پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این بانک در سال قبل با ثبت رکورد قابل قبولی بسته شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار