رضا صادقی و خانواده اش کرونا گرفتند

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان با انتشار عکسی از خود و همسر و فرزندانش اعام کرد که هر 4 نفرشان به ویروس کووید 19 مبتلا شده اند.

به گزارش رصد روز ، رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان با انتشار عکسی از خود و همسر و فرزندانش اعلام کرد که هر ۴ نفرشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. او در این پست اشاره کرد که هیچکدامشان هیچ حا نرفته اند و این ویوروس ناشناخته و مرموز از لباس تن به آدم نزدیکتر است. این چهره محبوب دنیای موسیقی با اظهار امیدواری از بهبودشان گفت: این ویروس مانند یک سرما خوردگی ساده می آید و همه را گرفتار می کند.

بعد از این پست چهره هایی مانند بابک جهانبخش ، ترانه مکرم ، کارن همایونفر ، داریوش فرضیایی رضا یزدانی ، عباس قادری ، سپیده گلچین ، مسعود صابری ، محمدرضا مقدم ، هنگامه قاضیانی ، علی ضیاء برای رضا صادقی آروزی سلامتی کردند.

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان متولد ۲۵ مرداد ۱۵۸ است. او فعالیت هنری خود را با ترانه راز عشق به صورت غیر رسمی در سال ۷۲ شروع کرد و پس از آن با ترانه هایی مانند مشکی رنگ عشق و آلبوم وایسا دنیا به شهرت رسید.

او مدت ۸ سال پیراهن مشکی به تن داشت و همه مردم او را مشکی پوش می شناختند تا اینکه در سال ۱۳۸۱ کاست حکایت مشکی پوش را روانه بازار موسیقی کرد و یک سال بعد آلبوم مشکی رنگ عشقه.

سال ۱۳۸۴ صادقی اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «پیرهن مشکی» و در سال ۱۳۸۶ آلبوم« وایسا دنیا» را عرضه کرد و توانست عنوان بهترین آهنگساز و خواننده را به خود اختصاص دهد.

وی در کودکی به دلیل سرماخوردگی به دکتر برده شد که متأسفانه پرستار آمپول پنی سیلین را به اشتباه در عصب وی تزریق نمود و به خاطر آن تمامی بدن او فلج شد اما پس از تلاش های پدر و مادر و طی درمان کل بدن ایشان درمان شد و فقط در زانوهایش ضعفی ایجاد شد.

رضا صادقی در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۱۳۹۰ با یک دختر ایرانی ساکن آلمان عقد کرد و یک سال بعد هم آن ها با هم ازدواج کردند. حاصل ازدواج رضا صادقی دو دختر است. تیارا که در بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا امده است و ویانا که در خرداد سال ۱۳۹۶ متولد شده است. البته او یک دختر خوانده هم دارد که در واقع بچه ای است که رضا صادقی سرپرستی او را بر عهده گرفته است. رضا صادقی گفته است که من سه دخترم را مانند هم دوست دارم و برایم تفاوتی ندارند.

 

در مورد دختر خوانده رضا صادقی هم باید بدانید که رضا صادقی در سال ۱۳۹۵ به خانه نوزادان نرجس اصفهان رفت و نوزاد رها شده ای که به فرزند خواندگی قبول کرده بود در آغوش گرفت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط