رفع مشکلات زیرساختی «سیماکاشی» اردستان با حضور وزیر صمت

مدیرعامل شرکت سیما کاشی گفت: با حضور وزیر صمت مشکلات زیرساختی این واحد صنعتی رفع شد و امیدواریم در آبان ماه به بهره برداری برسد.

به گزارش رصد روز ، روح الله غبرایی میبدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین ضمن بازدید وزیر صمت از این واحد صنعتی اظهار کرد: این واحد تولیدی از تیرماه سال گذشته با اشتغال زایی ۳۰۰ نفر کلنگ زنی شد و امیدواریم در آبان ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: در فاز نخست ظرفیت تولید کارخانه سیماکاشی ۱۵ هزارمترمربع در روز خواهد بود و گنجایش ظرفیت تولید روزانه به ۲۰ هزارمترمکعب در روز هم خواهد رسید.ظرفیت تولید فاز اول کارخانه سیماکاشی ۱۵ هزار متر مربع در روز است و تا ۶۰ هزار متر مربع در روز نیز کارخانه گنجایش افزایش ظرفیت دارد.

مدیرعامل سیماکاشی در خصوص اشتغال ایجاد شده در این کارخانه تصریح کرد: این واحد صنعتی مشکلات زیرساختی نظیر تامین گاز و برق داشت که با دستور وزیر قرار شد تامین برق از شهرستان مهاباد و تامین گاز هم از شهرستان اردستان انجام بگیرد.

گفتنی است علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن تجارت در آغاز سفر دوروزه به استان اصفهان امروز از واحدهای صنعتی فولاد کویر، سیما کاشی و واحد کویر مقوا بازدید کرده تا این واحدهای صنعتی در هفته دولت به بهره برداری برسد. همچنین،  قرار است امروز واحد فاستونی اردستان پس از ۶ سال رکود و با تملک بانک سپه و جذب سرمایه گذار مجددا به چرخه تولید برگردد و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم شود.

 

ایراسین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار