رمزارزها در میان کشمکش! / رشد ۲/۵ درصدی ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین نتوانست محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و تا ۳۱ هزار دلار ریخت اما در ۲۴ ساعت گذشته بازار با افزایش تقاضا همراه شده و بیت‌کوین به ۳۴ هزار دلار رسیده است.

به گزارش رصد روز، بیت‌کوین یک محدوده حمایت استاتیک در محدوده ۳۰ هزار دلار دارد که در جریان ریزش اخیر به همین محدوده واکنش نشان داد و برگشت. ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۳۰ هزار دلار جذابیت قیمتی زیادی ایجاد کرد و خریدار در این محدوده زیاد شد.

عملکرد هفتگی اکثر ارزهای بازار رمزارزها نزولی است و اکثر ارزهای دیجیتال حدود ۵۰ درصد زیر سقف قیمتی خود معامله می‌شوند.

بایننس‌کوین در محدوده ۳۵۰ دلار معامله می‌شود و دوج‌کوین تا ۳۲ سنت ریزش کرده است. ارز دیجیتال کاردانو هم با وجود اخبار خوبی که دارد اما حدود ۱/۵ دلار معامله می‌شود.

 

 

روند نزولی بازار کریپتوکارنسی در حالی است که برخی کشورها مانند کشور السالوادور بیت‌کوین را به عنوان پول قانونی پذیرفته است و از این ارز به عنوان پول رایج در کشور خود استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد به زودی بسیاری از کشورها ارزهای دیجیتال را به رسمیت می‌شناسند.

این روزها اتفاققات عجیب در بازار رمزارزها زیاد است. رمزارزها در میان کشمکش مخالفان و موافقان گیر کرده‌اند. گروه هکرهای کلاه سفید ایلان ماسک را به دلیل توئیت‌هایش در رابطه با بازار کریپتوکارنسی تهدید کردند و دونالد ترامپ هم عقیده دارد بیت‌کوین یک کلاهبرداری است.

هم‌زمان با سقوط بیت‌کوین و کلیت بازار رمزارزها حجم لیکوید در بازار رمزارزها به بالای یک میلیارد دلار رسید.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار