روایت خانواده مهرداد میناوند از درگذشت او

به گزارش رصد روز ، روایت خانواده مهرداد میناوند از درگذشت او تلخ اما شنیدنی است. وویس هایی که این اسطوره باشگاه پرسپولیس برای خانواده اش در خصوص بیماری خود فرستاده بود تا حرفهایی که خانوده اش به زدند اگرچه داغ این ضایعه را تازه می کند اما...

به گزارش رصد روز ، روایت خانواده مهرداد میناوند از درگذشت او تلخ اما شنیدنی است. وویس هایی که این اسطوره باشگاه پرسپولیس برای خانواده اش در خصوص بیماری خود فرستاده بود تا حرفهایی که خانوده اش به زدند اگرچه داغ این ضایعه را تازه می کند اما در خود حکایتی دارد که قابل توجه است. مادر این چهره گفت: من اصلا فکر نمی کرد که فرزندم با کرونا از بین برود. خواهر مهرداد نیز گفت: من وقتی که او در آی سی یو بستری شد به او گفتم تو باید از روی این تخت بلند شوی تو اسطوره ای و جای اسطوره روی تخت نیست و او نیز به من می گفت که برمیگردم او دوست داشت به زندگی برگردد و بچه دار شود. ناگفته های خانواده میناوند که برای اولین بار منشتر می شود نشان میدهد از زوایای دیگری به موضوع درگذشت بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است.

بهانم ابوالقاسم پور نیز گفت من می دانستم مهرداد فوت کرده اما نمی توانستم بازگو کنم. خواهر میناوند گفت: وقتی از بهنام ابولقاسم پور شنیدم که گفت شانس زنده ماندنش یک درصد است به او گفتم که بگو همه چیز تمام شده یک درصد یعنی چی؟

روایت خانواده مهرداد میناوند

ناگفته های خانواده میناوند

 

مهرداد میناوند ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد.

 

روایت خانواده مهرداد میناوند از درگذشت او

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار