روز حساس برای قیمت سکه

در شرایط فعلی برخی از فعالان بازار با اشاره به عقب قیمت طلا باور دارند که این امر ممکن است زمینه ساز کاهش قیمت سکه و برگشت آن به کانال ۱۶ میلیون تومان شود. به گزارش رصد روز،قیمت سکهظهر دیروز محدوده ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را لمس کرد با...

در شرایط فعلی برخی از فعالان بازار با اشاره به عقب قیمت طلا باور دارند که این امر ممکن است زمینه ساز کاهش قیمت سکه و برگشت آن به کانال ۱۶ میلیون تومان شود.

به گزارش رصد روز،قیمت سکهظهر دیروز محدوده ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را لمس کرد با این حال در ادامه معاملات نقدی بعد از ظهر قیمت سکه اصلاح شد و بر روی پله اول کانال مذکور قرار گرفت.

اثر اعتراضات چین بر روی قیمت طلا

قیمت طلا در اولین روز هفته بازارهای جهانی دو سکانس مختلف داشت. در ساعات ابتدایی روز قیمت طلا تا سطح ۱۷۶۳ دلاری افزایش یافت اما پس از آن در ادامه روز قیمت فلز زرد تا زیر مرز ۱۷۵۰ دلار عقب نشینی کرد.فلز زرد رنگ جهانی در زمان نوشتن این گزارش  در محدوده  ۱۷۴۶ دلار معامله شد.

به نظر می رسد شوک اعتراضات چین باعث شده در بازارها اشتهای ریسک سرمایه گذاران را کاهش می دهد و پناه گاه های امن مانند طلا را محبوب خواهد کرد.

احتمال برگشت قیمت سکه به کانال ۱۶

در شرایط فعلی برخی از فعالان بازار با اشاره به عقب رفتن قیمت طلا باور دارند که این امر ممکن است زمینه ساز کاهش قیمت سکه و برگشت آن به کانال ۱۶ میلیون تومان شود.

اثر ریزش قیمت طلا خنثی می شود؟/ نگاه سکه بازان به نرخ دلار

با این حال برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار رشد کند این امر ممکن است موجب خنثی شدن اثر ریزش قیمت طلا بر روی بازار سکه شود.

مطالب مرتبط