روز سبز بازار ارزهای مجازی و رشد بیت کوین به مرز ۴۹ هزار دلار

در معاملات امروز قیمت بیت کوین حدود 3.5 درصد رشد کرد و به مرز 49 هزار دلار رسید.

به گزارش رصد روز، به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع ۳.۵ درصد رشد کرد و به ۴۸ هزار و ۷۳۳ دلار رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم ۲.۵ درصد بالاتر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۹۱۵ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۸ هزار بیت کوین به ارزش ۳۶ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت کوین های جهان هم حالا به ۱۸ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۴۳۱ عدد رسیده است.

رشد اتریوم نصف بیت کوین بود و ۱.۷ درصد بالا رفت و به ۳۲۷۶ دلار رسید. کاردانو هم رشدی برابر اتریوم را به ثبت رساند و ۲.۴۹ دلار خرید و فروش می‌شود. شگفتی‌ساز معاملات امروز در میان ارزهای مجازی مطرح باینانس کوین بود که ۶ درصد رشد کرد و ۴۵۵ دلار دست به دست می‌شود. ریپل نیز ۴.۵ درصد رشد را به ثبت رساند و روی ۱.۲۶ دلار در حال معامله است. دوج کوین هم یک رشد ۲ درصدی ثبت کرد و توانست به ۳۲ سنت برسد. پولکادات هم که هشتمین ارز بازار از نظر کل ارزش سرمایه به شمار می‌رود ۸.۲ درصد بالا رفت و الان ۲۸.۹۲ دلار ارزش دارد.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش جهانی بازار ارزهای مجازی ۳ درصد رشد کرد و به ۲۰۹۱ میلیارد دلار رسید. این بازار ۱۱۰ میلیارد دلار هم حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۳۴۵ نوع رسیده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

مطالب مرتبط