رپ خوانی در صدا و سیما!+ ویدیو

«امیر خلوت» با حضور در ویژه‌ برنامه‌ی نوروزی «به وقت بهار» بار دیگر خبرساز شد.

به گزارش رصد روز، «امیر خلوت» با حضور در ویژه‌ برنامه‌ی نوروزی «به وقت بهار» بار دیگر خبرساز شد. ستاره‌ی نسل دوم رپ‌فارسی سال گذشته با ایفای نقش در نمایش «اسکرین‌شات» توانسته بود نگاه‌ها را به خودش معطوف کند.

شایعه‌ی حضور این رپ‌کن مشهور در صدا و سیما به سرعت دست به دست می‌شود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته. اما در واقع شباهت برنامه‌ی «به وقت بهار» با ساختار ویژه برنامه‌های نوروزی صدا و سیما، مخاطبان را به اشتباه انداخته و بسیاری تصور کرده‌اند که پای امیر حسین ترکمان -ملقب به امیر خلوت- به صدا و سیما باز شده. برنامه‌ی «به وقت بهار» با اجرای «محمد نیک بین» از سکو‌های داخلی مثل آپارات و روبیکا منتشر می‌شود.

گفتنی‌ست «محمد نیک بین» از سابقه‌ی اجرا در شبکه‌ی مختلف صدا و سیما برخوردار است. وی هنگام خداحافظی با امیر خلوت اذعان کرد که حضور این رپ‌کن مشهور، ضامن موفقیت و پیروزی این برنامه‌ی نوروزی‌ست. امیر خلوت در این گفت‌وگو ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری کنسرت در ایران، اجرای مختصری هم از خود به یادگار گذاشت.

اما حضور خبرساز فعالان رپ‌فارسی در ویژه برنامه‌های نوروزی که امسال به صورت مستقل تولید و در فضای مجازی منتشر شده، به این مورد منحصر نمی‌شود. پیش از این در آغاز سال نو «علی ضیا» با دعوت از یک رپ‌کن تازه‌کار‌ به نام «آشنا» که اخیرا به شهرت عجیب و غریبی دست یافته توجه زیادی را برانگیخت. مصاحبه‌ی نوروزی علی ضیاء از طریق پلتفرم یوتیوب در اختیار مخاطبان قرار گرفته بود.

طی روزهای اخیر شماری از رسانه‌های اصولگرا به ابراز نگرانی و انتقاد شدید از برنامه‌‌سازی مستقل توسط مجریان سابق رسانه‌ی ملی پرداخته بودند. در همین راستا خبرگزاری تسنیم با انتشار کاریکاتوری از علی ضیا او را به آتش زدن عفت عمومی و فرورفتن در باتلاق ابتذال متهم کرد. وب‌سایت «رجانیوز» نیز در یادداشتی این مجری مشهور را «سرباز ارتش تهاجم فرهنگی غرب» نامید.

پیش از این حضور شماری از رپ‌کن‌های مشهور نظیر حمید صفت در سریال نوروزی شبکه‌ی سوم سیما و نیز نقش‌آفرینی موفق سینا ساعی و امیرخلوت در صحنه‌ی تئاتر به گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی احتمال گشایش فضا برای فعالان این سبک از موسیقی در داخل کشور دامن زده بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط