ریزش سنگین بازار ارزهای مجازی در معاملات امروز/ افت ۵ درصدی قیمت بیت کوین

همین دو روز پیش بود که بیت کوین توانسته بود از مرز 50 هزار دلار عبور کند. این قیمت نسبت به هفته پیش هنوز 4.5 درصد بالاتر است. ارزش کل بازار بیت کوین هم به 909 میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش رصد روز، به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی طی ساعات گذشته قیمت بیت کوین ۵ درصد ریخت و به ۴۷ هزار و ۲۵۴ دلار رسید.همین دو روز پیش بود که بیت کوین توانسته بود از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کند. این قیمت نسبت به هفته پیش هنوز ۴.۵ درصد بالاتر است. ارزش کل بازار بیت کوین هم به ۹۰۹ میلیارد دلار رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۵۸ هزار بیت کوین به ارزش ۳۱ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت کوین‌های جهان هم به ۱۸ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۸۷ عدد رسیده است.

ریزش دیگر ارزهای مجازی اما بسیار سنگین‌تر بود به گونه‌ای که اتریوم حدود ۷.۶ درصد سقوط کرد و به ۳۰۸۲ دلار رسید. کاردانو به ۹.۷ درصد ریخت و هم اکنون ۲.۶۳ دلار خرید و فروش می‌شود.

در باینانس کوین نیز شاهد ریزش ۵ درصدی بودیم و هم اکنون هر عدد از این ارز مجازی ۴۷۳ دلار خرید و فروش می‌شود. دوج کوین و ریپل اما شدیدترین سقوط در معاملات امروز را به ثبت رساند به طوری که هر کدام ۱۰.۵ درصد سقوط به ترتیب ۱.۱۲ و ۲۸ سنت در حال معامله هستند.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی ۳.۵ درصد پایین آمده و به ۲۰۸۱ میلیارد دلار رسیده است. این بازار ۱۱۶ میلیارد دلار هم حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۳۸۸ نوع رسیده است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط