ریزش میلیونی قیمت موبایل

ریزش قیمت‌ها در بازار موبایل همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازارهای موازی آغاز شد و به گفته کارشناسان همچنان ادامه دارد.

به گزارش رصد روز ، با بازگشایی بازارها در اولین روز هفته ریزش قیمت‌ها در بازار موبایل متوقف نشده است، به‌طوری که سامسونگ گلکسی آ۵۱ پس از برگشتن از کانال ۹میلیون تومانی امروز به قیمت ۸میلیون و ۱۵۹هزار تومان رسیده است. در یک‌قدمی ورود به کانال ۷میلیون تومانی قرار دارد.

ریزش قیمت‌ها در بازار موبایل همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازارهای موازی آغاز شد و تاکنون نیز ادامه یافته است و در این میان انواع گوشی‌های سامسونگ نیز ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند، به‌طوری سامسونگ آ۱۱ از ۴میلیون و ۶۷۰هزار تومان امروز به قیمت ۴میلیون و ۱۳۹هزار تومان رسیده است و سامسونگ آ۲۱ نیز از ۵میلیون و ۹۵۹هزار تومان امروز به قیمت ۵میلیون و ۷۶۰هزار تومان رسیده است.

در این میان انواع گوشی شیائومی نیز با آغاز هفته جدید ریزش قیمت را آغاز کردند، به‌طوری که شیائومی رد می نوت ۸ پرو از ۷میلیون و ۴۷۰هزار تومان امروز به قیمت ۷میلیون تومان رسیده است و شیائومی ام آی نوت ۱۰ لایت امروز به قیمت ۱۲میلیون و ۴۹۹هزار تومان رسیده است.

این ریزش قیمت‌ها در انواع گوشی‌های آیفون نیز دیده می‌شود به‌طوری که آیفون ۱۱ پرومکس از ۴۵میلیون تومان امروز به قیمت ۴۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است و آیفون اس ای ۲۰۲۰ با ظرفیت ۶۴ نیز درحالی امروز ۱۶میلیون و ۳۸۰هزار تومان قیمت دارد که این تلفن‌همراه در چهارشنبه هفته گذشته ۱۶میلیون و ۹۰۰هزار تومان قیمت داشته است.

 

 

 

 

 

 

شهروند آنلاین

مطالب مرتبط