زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت اعلام شد

چه زمان یارانه معیشتی اردیبهشت واریز میشود به گزارش رصد روز، یارانه معیشتی جدید دولت رئیسی برای اولین بار از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ پرداخت شد. با توجه به افزایش قیمت‌ها، دولت سیزدهم برای جبران رفاه از دست رفته خانوار و کمک به معیشت آن‌ها اقدام...

چه زمان یارانه معیشتی اردیبهشت واریز میشود

به گزارش رصد روز، یارانه معیشتی جدید دولت رئیسی برای اولین بار از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ پرداخت شد. با توجه به افزایش قیمت‌ها، دولت سیزدهم برای جبران رفاه از دست رفته خانوار و کمک به معیشت آن‌ها اقدام به افزایش یارانه معیشتی کرده است. با افزایش یارانه معیشتی سه دهک پایین درآمدی توسط دولت به هر نفر ۴۰۰ هزار تومان، قدرت خرید دهک اول درآمدی روستاییان (فقیرترین دهک) ۲.۵ برابر می‌شود.

یارانه معیشتی هر ماه به حساب برخی از افرادی واریز می شود. رقم یارانه معیشتی تغییر کرده است. یارانه معیشتی هر سال رقم متفاوتی نسبت به سال دیگر دارد. جزییات یارانه معیشتی را در ادامه می‌خوانید. تازه ترین اطلاعات برای یارنه معیشتی را در ادامه می خوانید:

یارانه معیشتی جدید دولت رئیسی برای اولین بار از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ پرداخت شد. با توجه به افزایش قیمت‌ها، دولت سیزدهم برای جبران رفاه از دست رفته خانوار و کمک به معیشت آن‌ها اقدام به افزایش یارانه معیشتی کرده است. با افزایش یارانه معیشتی سه دهک پایین درآمدی توسط دولت به هر نفر ۴۰۰ هزار تومان، قدرت خرید دهک اول درآمدی روستاییان (فقیرترین دهک) ۲.۵ برابر می‌شود.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب طرح “نذرواره امید” جمع‌آوری شده بودند اضافه کرد: این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون برای خرید لباس و پوشاک به همت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه نهاوند به اجرا در آمده و از طریق پایگاهای بسیج بین نیازمندان و محرومین حاشیه نشین شهر و روستا توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: با اجرای این طرح بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان لباس و کفش برای ۳۳۰ نیازمند در قالب بن تهیه و توزیع شد که برای تداوم آن لازم است خیرین همکاری‌ بیشتری با ما داشته باشند.

‌وی گفت: علاوه بر اجرای طرح نذرواره از نیمه دوم اسفندماه با همت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی نیز کار خرید و توزیع پوشاک انجام گرفت که در نوروز امسال ۷۲۴ دست پوشاک و کفش توزیع شد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار