سازمان هواپیمایی پاسخ دهد / فهرست جدید تأخیر پروازها کجاست؟

با بررسیهای انجام شده مشخص گردیده که آخرین آمار تأخیر پروازها در سامانه سازمان هواپیمایی مربوط به بهمن 98 است و از آن تاریخ به بعد این فهرست به روز رسانی نشده است. مسئله ای که ایجاد ابهام می کند این است که چه موضوعی سبب شده تا این سازمان ...

به گزارش رصد روز ، ارائه آمار سازمانهای مختلف از وضعیعت کمی و کیفی خدمات یکی از مهمترین منابعی است که می تواند مردم را در برخی انتخابها یاری دهد. این موضوع خصوصا در مورد سازمانهایی مثل راه آهن و سازمان هواپیمایی بیشتر است. اما آنچه که در حال حاضر قابل مشاهده خواهد بود عدم تمکین سازمان هواپیمایی کشور به این قاعده اخلاقی است.

با بررسیهای انجام شده مشخص گردیده که آخرین آمار تأخیر پروازها در سامانه سازمان هواپیمایی مربوط به بهمن ۹۸ است و از آن تاریخ به بعد این فهرست به روز رسانی نشده است. مسئله ای که ایجاد ابهام می کند این است که چه موضوعی سبب شده تا این سازمان از ارائه این آمارها خودداری کند.

بیشتر بخوانید…

بیمه ایران درخصوص دریافت ۱ میلیون و ۲۳۶ هزار یورو ارز دولتی شفاف سازی کند

دست رد نماینده مجلس بر سینه کروز

مدرک تحصیلی غیر مرتبط اعضای هیئت مدیره بانک سینا

در چندماه گذشته موضوع تأخیر پروازها یکی از سوژه هایی بود که رسانه ها در مورد آن گزارشاتی را تهیه کرده بودند و طبق آخرین فهرست از آبان تا بهمن ۹۸ ایران ایر رکوردار تأخیر در پروار بود اما حالا با سر زدن به این سامانه جای خالی فهرست بروز شده آن را مشاهده می کنیم.

مسئله شفافیت یکی از مهمترین ارکانی است که به مخاطب جهت بهره مندی از خدمات بهتر کمک خواهد کرد. جای خالی این آمار مطمئناً یکی از مهمترین مطالباتی است که می باید از سازمان هواپیمایی کشور داشت. زیرا این شائبه به وجود خواهد آمد که فشار شرکتهای هواپیمایی مانع از انتشار این فهرست شده در حالیکه می تواند اینطور نباشد.

به هرحال آنچه که مسلم است پیگیری این موضوع است که به عنوان یک مطالبه شهروندی می تواند مطرح باشد. آگاهی حق مردم است و هیچ یک از سازمانهای کشور نمی توانند مانع این کار شوند. امیدواریم مدیران این سازمان نیز دلیل مناسبی برای چنین اهمالی داشته باشند و در اسرع وقت نسبت به انتشار آمار تأخیر پروازها در سامانه سازمان هواپیمایی به گمانه ها خاتمه دهد.

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط