ساعت تردد شبانه تهران در محرم تغییر‌ نکرده است

تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در ایام محرم از ۳۰ دقیقه بامداد تا ۶:۳۰ صبح مجاز است.سردار "محمدحسین حمیدی" در این باره خاطرنشان کرد: به محض تصمیم گیری و ابلاغ، تغییر ساعت‌ها لحاظ خواهد شد.

به گزارش رصد روز، با اعلام محدودیت‌های ترافیکی ایام عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) بیان داشت: با توجه به فرارسیدن دهه اول محرم شرایط ترافیکی و محدودیت‌های متفاوتی برقرار خواهد شد که این طرح‌ها متناسب با شرایط هیات‌های عزاداری است چرا که با اجرای مراسم در فضای باز و شبکه معابر بخشی از خطوط ویژه، میادین و سطح معابر به مراسم عزاداری تعلق خواهد گرفت.

سردار “محمدحسین حمیدی” در این باره خاطرنشان کرد: به محض تصمیم گیری و ابلاغ، تغییر ساعت‌ها لحاظ خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره چگونگی اجرای طرح تردد شبانه با توجه به حرکت دسته‌جات در ساعات پایانی شب، اعلام کرد: هرگونه تغییراتی در این موضوع منوط به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است و تا این لحظه ابلاغیه‌ای مبنی بر تغییر ساعت دریافت نکرده ایم.

شایان ذکر است که پس از شیوع کرونا ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در حال اجراست.

حمیدی با بیان این مطلب که یکی از آسیب‌های این ایام به بحث تصادفات عابر پیاده برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: تاریکی شب، لباس مشکی عابران و خستگی برخی از رانندگان در ساعات پایانی روز و نداشتن تمرکز می‌تواند حوادث ترافیکی ناخوشایندی را رقم بزند بنابراین از عزاداران و رانندگان تقاضا می‌کنیم که در حاشیه شبکه معابر و هیئت‌های عزاداری با تمرکز و دقت بیشتری تردد کنند تا کمترین حادثه را شاهد باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران از روسای هیئات عزاداری درخواست کرد که با جانمایی و چینش درست، تخصیص جای پارک مناسب برای خودرو‌ها و همچنین تامین روشنایی و استقرار مناسب موکب‌ها در ارتقای ایمنی عزاداران کوشا باشند.

وی همچنین درباره ساعات تردد کامیون‌ها در ایام محرم در معابر تهران خاطرنشان کرد: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در ایام محرم از ۳۰ دقیقه بامداد تا ۶:۳۰ صبح مجاز است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار