سرعت قابل توجه تغییرات مثبت مؤسسه اعتباری ملل

تلاش مؤسسه اعتباری ملل در جهت بهبود کفایت سرمایه و افزایش سرمایه نظارتی که با افزایش سرمایه ثبتی شده میسر می شد اگرچه سبب گردید تا ۶ ماهه نخست سال با زیان برایش تمام شود اما بررسی ها نشان میدهد که تراز مالی ملل در وضعیت مطلوبی قرار دارد ب...

تلاش مؤسسه اعتباری ملل در جهت بهبود کفایت سرمایه و افزایش سرمایه نظارتی که با افزایش سرمایه ثبتی شده میسر می شد اگرچه سبب گردید تا ۶ ماهه نخست سال با زیان برایش تمام شود اما بررسی ها نشان میدهد که تراز مالی ملل در وضعیت مطلوبی قرار دارد

به گزارش اختصاصی رصد روز، مؤسسه اعتباری ملل که احتمالا به زودی باید از آن با عنوان بانک ملل یاد کنیم در سال جاری سرمایه ثبتی خود را از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش داد و همین موضوع باعث تا در کارنامه دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریور سال جاری شاهد ثبت زیان برای این مؤسسه باشیم. مدیریت منابع مالی جهت شناسایی درآمد و استفاده از فرصت ایجاد شده ناشی از افزایش سرمایه انضباط مالی را در فاصله کوتاهی در اردوگاه ملل حاکم کرد تا در پایان آبان ماه تراز قابل قبولی برای مللی ها محقق شود.

بررسی ها نشان میدهد که مؤسسه اعتباری ملل در پایان آبان بیش از ۵۷ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرد که هزینه این درآمدها ۴۶ هزار و ۹۸۹ میلیارد ریال بود تا به این ترتیب در فاصله دو ماه از انتشار صورتهای مالی شش ماهه سال جاری تراز مالی آن به مثبت ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برسد.

سرمایه گذاری در سهام و اوراق بدهی از دیگر اقدامات مؤسسه اعتباری ملل جهت تکمیل سبد اقدامات تحکیم وضعیت مالی بود که نتایجش در گزارشات مالی قابل مشاهده است با توجه به نوسان کم مؤسسه اعتباری ملل در سالهای گذشته و وضعیت موجود می توان انتظار داشت که پایان سال جاری کام سهامداران و سپرده گذاران آن شیرین تر شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار