سرپرست جدید معاونت فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه ملت منصوب شد

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، با حکم علیرضا یزدان دوست، مدیر عامل بیمه ملت، فرهاد عظیمی به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت شرکت منصوب شد. علیرضا یزدان دوست در این مراسم...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، با حکم علیرضا یزدان دوست، مدیر عامل بیمه ملت، فرهاد عظیمی به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت شرکت منصوب شد. علیرضا یزدان دوست در این مراسم با اشاره به ساختار معاونت فنی گفت: در دوره جدید انتظار می‌رود در راستای منافع و مصالح شرکت با تکیه بر اصول حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود ضمن رعایت ضوابط، مقررات، دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حسن تدبیر نسبت به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات موثر و اساسی جهت ارتقای سطح عملکرد فنی و عملیات بیمه‌گری شرکت مشارکت‌های لازم صورت بگیرد. یزدان دوست ضمن تقدیر از مسعود قراگوزلو در دوره مسئولیتش در این معاونت گفت: تسهیل جریان گردش کار با هدف کاهش زمان ارائه خدمات  به مشتریان و جلب رضایت ایشان از اهداف مهم شرکت است که ان‌شاالله جناب آقای عظیمی در این راستا قدم برخواهد داشت.

فرهاد عظیمی پیشتر سابقه حضور در شرکت بیمه ملت را داشته و سوابق مختلفی نیز در پست‌های مدیریتی بیمه‌ای دارا بوده است.

در این مراسم، محمدمهدی بهشتی‌نژاد، نائب رئیس هیئت مدیره، مهدی کشاورز، عضو هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران شرکت حضور داشتند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار