سرپرست معاونت شعب بانک دی: صف و ستاد با وحدت رویه اهداف بانک را محقق می‌کنند

سرپرست معاونت شعب بانک دی در جلسه بررسی و هم اندیشی به منظور بهبود عملکرد شعب تهران و البرز که با حضور معاونان این شعب برگزار شد، تاکید کرد: صف و ستاد باید با انسجام و همدلی در راستای تحقق هر چه سریعتر اهداف بانک گام بردارند. به گزارش رصد...

سرپرست معاونت شعب بانک دی در جلسه بررسی و هم اندیشی به منظور بهبود عملکرد شعب تهران و البرز که با حضور معاونان این شعب برگزار شد، تاکید کرد: صف و ستاد باید با انسجام و همدلی در راستای تحقق هر چه سریعتر اهداف بانک گام بردارند.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، امجد خضری با بیان این که معاون شعبه، مدیر اجرایی داخل شعبه است، اظهار کرد: کارکنان شعب باید به اهداف و استراتژی بانک مسلط باشند و همه فعالیت‌های خود را در جهت تحقق اهداف کلان و پیاده‌سازی استراتژی بانک متمرکز کنند.

وی لزوم انسجام حداکثری میان همه واحدهای بانک را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بانک دی به قوانین، دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک مرکزی پایبند است و این رویه در همه واحدها جاری است.

در این جلسه، جلیل بی نظیر سرپرست مدیریت امور شعب بانک گزارشی از عملکرد شعب استان تهران و البرز ارائه کرد و معاونان شعب نیز در گزارش عملکردهایی جداگانه مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کرده و رهنمودهای لازم را دریافت کردند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار