سفارش یک استخدام معنادار توسط گزینه وزارت آموزش و پرورش + سند / صحرایی شفاف سازی کند

رضا مراد صحرایی که این روزها به عنوان گزینه نهایی دولت جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش مطرح است در حالی مورد انتقاد گسترده برخی نمایندگان قرار دارد که بررسی ها از حاشیه جدید و سفارش غیرحرفه ای این چهره خبر می دهد. به گزارش اختصاصی رصد روز، د...

رضا مراد صحرایی که این روزها به عنوان گزینه نهایی دولت جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش مطرح است در حالی مورد انتقاد گسترده برخی نمایندگان قرار دارد که بررسی ها از حاشیه جدید و سفارش غیرحرفه ای این چهره خبر می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالی به روزهای سرنوشت سازی برای وزارت آموزش و پرورش نزدیک می شویم که عملکرد رضا مراد صحرایی مورد انتقاد برخی از نمایندگان مجلس قرار دارد. این نمایندگان عملکرد او را در دانشگاه فرهنگیان، عدم تعامل او با مجلس و نیز عدم نقش آفرینی مؤثر در زمان وزارت نوری را از جمله مهمترین ضعفهای او می دانند و اعتقاد دارند که وی با چنین رویه ای شانسی برای تکیه زدن بر کرسی آموزش و پرورش را ندارد.

اما شاید هیچکدام از این مسائل نتواند به اندازه سفارش صحرایی برای استخدام احمد حیدری معاون سابق آموزش و پرورش و معاون پارلماتی وزارت نیرو در دانشگاه فرهنگیان چالش آفرین باشد.

پس از عدم راهیابی احمد حیدری به جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، صحرایی در نامه ای به جمال الدین مهدی نژاد سرپرست این دانشگاه از نیاز دانشگاه فرهنگیان برای حضور احمد حیدری  در گروه جغرافیای دانشگاه متبوعش خبر می دهد. این در حالیست که مدرک تحصیلی حیدری ارتباطی با گروه جغرافیا ندارد و به عبارت دیگر باید به دنبال کشف سایر زوایا جهت استخدام حیدری بود.

امیدواریم صحرایی جهت تنویر افکار عمومی به این سؤالات پاسخ دهد؛

۱-آیا چنین درخواستی ارتباطی به جایگاه شغلی احمد حیدری و نزدیکی او نمایندگان دارد یا خیر؟

۲-اصولاً چرا با ید فردی که مدرک تحصیلی اش با نیاز دانشگاه فرهنگیان در گروه جغرافیا همخوانی ندارد به این دانشگاه منتقل شود؟

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط