سفرهای هوایی در نوروز ۱۴۰۰ تغییر خواهد کرد

به گزارش رصد روز ، محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: طرح سفرهای نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مانند سال‌های گذشته اجرا نمی‌شود، اما در حین حال ناوگان شرکت های هواپیمایی آمادگی انجام سفرهای ضروری را خواهند داشت. وی با بیان این که برنامه‌...

به گزارش رصد روز ، محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: طرح سفرهای نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مانند سال‌های گذشته اجرا نمی‌شود، اما در حین حال ناوگان شرکت های هواپیمایی آمادگی انجام سفرهای ضروری را خواهند داشت.

وی با بیان این که برنامه‌ریزی‌ها در راستای پاسخگویی به انجام سفرهای ضروری در این ایام صورت گرفته است، افزود:طی سال های قبل یکماه قبل از ایام نوروز امکان پیش خرید پروازهای داخلی وجود داشت، اما در ایام نوروز ۱۴۰۰ پرواز فوق العاده یا در نظر گرفتن ناوگان ویژه برای پاسخگویی به سفرهای نوروزی نخواهیم داشت و فقط سفرهای برنامه‌ای انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه البته در زمان حاضر ممنوعیتی برای خرید و فروش بلیت نوروزی وجود ندارد، گفت: مانند سایر ایام سال، متقاضیان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت پس از استعلام‌گیری از وضعیت سلامت‌شان، اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: نوروز ۱۴۰۰ فقط سفرهای برنامه ای انجام می شود و افزایش ظرفیت مانند سال های قبل نخواهیم داشت.

 

 

 

 

تسنیم 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار