سقوط ۱۸۰۰ درصدی گروه صنعتی سدید

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گروه صنعتی سدید که با نماد وسدید در بازار پایه زرد فرابورس فعالیت میکند در پایان نیمه نخست سال جاری سود انباشته خود را نسبت به پایان سال قبل رو به کاهش می بیند. این گروه صنعتی که در حوزه ساخت لوله های پلیمری و س...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گروه صنعتی سدید که با نماد وسدید در بازار پایه زرد فرابورس فعالیت میکند در پایان نیمه نخست سال جاری سود انباشته خود را نسبت به پایان سال قبل رو به کاهش می بیند. این گروه صنعتی که در حوزه ساخت لوله های پلیمری و سرمایه گذاری فعالیت می کند در پایان شش ماهه نخست سال سود پایه هر سهم خود را با ۱۸۰۰ درصد کاهش نسبت به پایان سال قبل ۲ ریال می بیند این در حالیست که در پایان سال ۹۹ این مقدار ۳۸ ریال بود.

نماد وسدید نیز آنطور که در بررسی ها مشخص است وضعیت مطلوبی را سپری نمی کند. این نماد طی ۶۰ روز معاملاتی گذشته با بازدهی منفی ۶۴ درصدی در بازار سرمایه عملا سرمایه سهمادارنش را به بیش از نصف کاهش داده است.

در بررسی عملکرد سهامداران حقوقی این شرکت مشخص می شود که سرمایه گذاری سدید تدبیر در ۱۲ آبان ۹۷۰ میلیون و ۴۲۹ هزار برگه سهم این شرکت را در اختیار دارد که در مقایسه با اواخر خرداد ماه که این مقدار ۱ میلیارد و ۱۶۲ میلیون برگه سهم بود کاهش ۲۰ درصدی را نشان میدهد.

بانک سامان دیگر سهامدار این شرکت نیز با با فروش ۶ میلیون و ۸۱۲ هزار برگه خود طی همین بازه زمانی عملاً نگرانی های زیادی را برای سهامداران ایجاد کرده اند. لازم به ذکر است بررسی ها نشان میدهد که هیچ یک از نمادهای گروه فلزات طی بازه ۶۰ روز معاملاتی به اندازه وسدید ریزش نداشتند و از این حیث می توان گروه صنعتی سدید را در این گروه عنوان دار دید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار