سلفی الهام پاوه نژاد در کنار آقای بازیگر پر حاشیه+ عکس

به گزارش رصد روز، الهام پاوه نژاد با انتشار تصویر خود در کنار سعید پور صمیمی نوشت: بختِ بلندِ منه که این موقعیت برام پیش اومده که بتونم کنارتون باشم و یاد بگیرم… بی‌شک در کارنامه‌ی کاریم جزو افتخارات منه… سایه‌تون مستدام بزرگِ عزیزِ دوست ...

به گزارش رصد روز، الهام پاوه نژاد با انتشار تصویر خود در کنار سعید پور صمیمی نوشت:

سلفی الهام پاوه نژاد در کنار آقای بازیگر پر حاشیه+ عکس

بختِ بلندِ منه که این موقعیت برام پیش اومده که بتونم کنارتون باشم و یاد بگیرم…
بی‌شک در کارنامه‌ی کاریم جزو افتخارات منه…
سایه‌تون مستدام بزرگِ عزیزِ دوست داشتنی….
پ. ن:
بزرگ منشی شما را تاریخ قضاوت خواهد کرد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

  • نام:الهام
  • نام خانوادگی:پاوه نژاد
  • تاریخ تولد:۱۳۵۰
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات:دیپلم تجربی
  • تاهل:متاهل
الهام پاوه نژاد

——————————————————————————————-

 الهام پاوه نژاد در سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان، فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال ۱۳۷۱ میباشد.

کودکی الهام پاوه نژاد

کودکی الهام پاوه نژاد 

گفت و گو با الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا

کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

الهام پاوه نژاد و دخترش

الهام پاوه نژاد و دخترش

کردیا خیلی بزرگ تر از سنش رفتار می کند، این به خاطر تربیت شماست یا…؟

برخی شرایط دست به دست هم می دهد و کودکانی که در یک چنین خانواده هایی بزرگ می شوند به خاطر نوع زندگی شان قائم به ذات بودن را فرامی گیرند، البته در کردیا می تواند ذاتی هم باشد به دلیل اینکه پدرم همیشه سعی کرده من و خواهرم را مستقل بار بیاورد، ما از ۱۷ سالگی کار کردیم و درس خواندیم و در اجتماع حضور داشتیم. یک زمان هایی هم من نیستم و همیشه سعی کرده ام دخترم را آنقدر مستقل بار بیاورم که در نبود من هم بتواند از پس کارهایش بربیاید. اصلا به نظر من موفقیت یک مادر این است که بتواند در تربیت فرزندی مستقل و البته سرشار از عاطفه و مهر سربلند باشد. عده ای فکر می کنند مستقل بار آوردن بچه یعنی محبت نکردن به بچه و او را در معرض سختی ها و فشارهای بی خود قرار دادن. این تفکر اشتباه است.

کردیا برای روز مادر و مناسبت هایی که به شما مربوط است غافلگیرتان می کند؟

خیلی زیاد به سورپرایز کردن من علاقه دارد، وقتی بچه تر بود متوجه می شدم از چند روز قبل از مناسبت هایی که به من مربوط می شود با خواهرم برنامه می چیند تا مرا غافلگیر کند، از یک نقاشی گرفته تا هر چیزی که بخواهد به من هدیه دهد حتما قبلا فکرش را مشغول می کند.

مطالب مرتبط