سهمیه بنزین نوروزی چقدر است؟ سهمیه بنزین ماهانه تغییر می کند؟

حمید قاسمی ده چشمه در گفتگو با رسانه ها از تصمیمات جدید درباره سهمیه بنزین نوروزی و سهمیه بنزین ماهانه خبر داد وی گفت هنوز مصوبه‌ای در این زمینه ابلاغ نشده است

به گزارش رصد روز ، با نزدیک شدن به ایام نوروز سهمیه بنزین نوروزی یکی از پز تکرارترین سؤالاتی است که پرسیده می شود. سهمیه بنزین عید چقدر است؟ بنزین نوروزی لیتری چند؟ سهمیه بنزین نوروزی از کی ریخته می شود ….. سؤالاتی از این دست که تنها در چند روز باقی مانده به نوروز به صورت متداول در گوگل سرچ می شود. امسال شرایط ویژه ای بر کشور حاکم است. بالا بودن تعداد شهرستانهای قرمز و نارنجی و محدودیتهای ناشی از آن باعث شده تا عملا هیچ شانسی سهمیه بنزین نوروزی قائل نباشیم. اما در این مورد حمید قاسمی ده چشمه در گفتگو با رسانه ها از تصمیمات جدید درباره سهمیه بنزین ماهانه خبر داد؛

حمید قاسمی ده‌چشمه معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مجری دستور مراجع بالادست و مصوبات هیئت دولت است و این آمادگی را دارد که در صورت ابلاغ مصوبه‌ای در خصوص واریز سهمیه بنزین مازاد برای ایام نوروز، آن را اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز مصوبه‌ای در این زمینه ابلاغ نشده است، افزود: با توجه به شرایط کرونا، بعید به نظر می‌رسد در روز‌های باقی مانده سال، تصمیم جدیدی در این باره گرفته شود، بنابراین سهمیه فروردین ماه خودروها، طبق روال هر ماه در کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: بنابراین سهمیه سوخت فرودین ماه، نیمه شب روز شنبه، سی ام اسفند در کارت سوخت مالکان واریز می‌شود. با این حساب سهمیه بنزین ماهانه نیز فعلا تغییر نمی کند و همان ماهی ۶۰ لیتر باقی خواهد ماند.

 

 

 

مطالب مرتبط