سورپرایز ویژه سایپا برای خریداران خودرو

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود. به گزارش رصد روز،  ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العا...

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.

به گزارش رصد روز،  ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

حسین کاظمی طرقی با بیان اینکه با تلاش کلیه کارکنان گروه خودروسازی سایپا، تولید خودرو در فروردین ماه در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است، افزود: تا پایان هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل خواهد شد؛ عدد یاد شده بیانگر افزایش ۵۵ درصدی تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مشتریان است.

او با تاکید بر اینکه تحویل خودرو به مردم به صورت مستمر طی هفته های آتی ادامه خواهد داشت، گفت: از آنجا که تحویل خودرو به مردم، در مقایسه با سال های گذشته بی سابقه بوده و ناوگان حمل و نقل نمی تواند به سرعت خودروها را از کارخانه به نمایندگی ها منتقل کند، مشتریان می توانند جهت تسریع در تحویل خودرو، در صورت تمایل نسبت به ثبت سیستمی درخواست تحویل حضوری به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی های سراسر کشور، اقدام کنند.

کاظمی طرقی با بیان اینکه افزایش تیراژ تولید منجر به افزایش سرعت در تحویل خودرو به متقاضیان شده است، ادامه داد: در صورتی که مشتریان با رویه یاد شده بخواهند خودرو خود را تحویل بگیرند، هزینه حمل بابت تحویل حضوری خودرو بعلاوه بیمه بدنه دو هفته ای (بصورت رایگان) به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه به امکان واریز وجه برای مشتریان اشاره کرد و گفت: شرایط تمدید واریز وجه برای متقاضیان خرید در سامانه یکپارچه عرضه خودرو که حائز شرایط ثبت نام بوده اند اما موفق به واریز وجه نشده اند فراهم شده است و مشتریان در این خصوص نباید نگرانی داشته باشند.

کدام خودروها در طرح ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲ عرضه می شود؟

فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت ۱۴۰۲ (دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱ صبح)، به خودروی نیسان دیزل اختصاص دارد که ۵.۵۶۴.۵۴۰.۰۰۰ ریال قیمت گذاری شده است. رنگ این خودرو نیز آبی است.

همانطور که اشاره شد کسانی که موفق به خرید نیسان دیزل قیمت کارخانه شدند پس از ۶۰ روز کاری می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. شروع می شود.

لینک ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۱۴۰۲

لینک ثبت نام فروش فوق العاده سایپا در اردیبهشت نشانی https://saipa.iranecar.com است. برای ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲ به این آدرس بروید و اطلاعات خود را تکمیل کنید. اگر قبلا کد کاربری و رمز عبور دریافت نکردید ابتدا باید مراحل مربوط به ثبت نام در سایت سایپا را انجام دهید.

پس از انتخاب نوع و مدل خودرو (مدل سالی که خودرو شماره گذاری می‌شود) را در سامانه فروش اینترنتی بررسی کنید و در صورت موافقت نسبت به ثبت نام و سپس واریز وجه اقدام کنید.

به محض تکمیل ظرفیت فروش فوری سایپا اردیبهشت ماه غیر فعال خواهد شد.

نکات مهم ثبت نام جدیدترین فروش فوق العاده سایپا

در زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی سایپا، می‌توانید نسبت به انتخاب نوع خودرو با مدل کولر دار و یا لاستیک رادیال اقدام کنید.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

محدودیت‌های لازم از جمله دارا بودن گواهینامه رانندگی و سایر محدودیت‌ها در زمان ثبت نام اعمال خواهد شد و در صورتی که متقاضی خرید، حائز شرایط ثبت نام در خصوص محدودیت‌ها نباشد و نسبت به واریز وجه اقدام نماید، ثبت نام، نهایی نمی‌شود و وجه واریز شده عودت خواهد شد.

سایپا بار دیگر امکان تکمیل وجه برای آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای محصولات این خودروساز نام نویسی کردند اما نتوانستند وجه مورد نظر را به حساب این خودروساز واریر کنند؛ فراهم کرد.

۹ خودروساز حاضر در طرح پیش فروش گسترده خودروی صمت تکلیف متقاضیان حاضر در این طرح را را مشخص کردند. متقاضیان می توانند بر اساس بازه زمانی اعلامی برای تحویل خودروهای ثبت نامی به شرکت های خودروساز مراجعه کنند. شرکت کنندگان باید با واریز مبلغ اعلامی از سوی خودروساز به عنوان قیمت نهایی خودرو مراحل تکمیل فروش خودروی درخواستی خود را نهایی کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تمام واجدین شرایطی که امکان واریز وجه در مدت زمان معین شده برایشان مهیا نشده می‌توانند از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت ثبت نام خود را تکمیل کنند.

حسین کاظمی طرقی گفت: تمام مشتریانی که ثبت نام محصولات گروه سایپا در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو را انجام داده اند باید بر اساس بخشنامه اعلامی در مدت زمان ۳ روز از ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام خود اقدام می‌کردند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: با توجه به ازدحامی که در روز آخر ایجاد شد تعدادی از مشتریان امکان واریز وجه و ثبت نام نهایی برایشان مهیا نشد که این مشتریان می‌توانند از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

خودروسازی سایپا با خودروهای شاهین و همچنین خانواده کوییک در اولین دور از طرح پیش فروش گسترده صمت شرکت کردند. این خودروساز توانست حدود ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر تقاضا را به سمت خود جلب کند. خودروساز ساکن کیلوکتر ۱۵ جاده مخصوص اعلام کرده است تمام متقاضیانی ککه برای خردی محصولات این خودروساز نام نویسی کردند این امکان را دارند طی سه ماه خودروی درخواستی خود را تحویل گیرند.

حدود سه سال پیش اعلام شد خودروی جدیدی با نام سایپا اطلس که قرار است نسخه فیس‌لیفتی از کوییک باشد، توسط این شرکت عرضه شود. حال با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این خودرو، شرکت سایپا مشخصات و تصاویر بیش‌تری از اطلس منتشر کرده و تیپ‌هایی که قرار است از آن عرضه شود را توضیح داده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار