شاخص بورس در نیمه دوم با بیش از ۶ هزار واحد ریزش همراه بود

شاخص کل بورس در نیمه دوم با 6 هزار و 157 واحد کاهش در نهایت به افزاش 3 هزار و 362 واحدی رضایت داد. این اتفاق را در شرایطی شاهد بودیم که در بین نمادهای تأثیرگذار در شاخص کل جای چند نماد عوض شد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با اینکه نیمه اول معاملات امروز صبح بازار بورس و اوراق بهادار تهران بسیار امیدوارکننده شروع شد و شاهد افزایش ۹ هزار و ۵۱۹ واحدی شاخص کل بودیم اما در ادامه روند نگران کننده ای برای روز فردای معاملات رقم خورد.

شاخص کل بورس در نیمه دوم با ۶ هزار و ۱۵۷ واحد کاهش در نهایت به افزاش ۳ هزار و ۳۶۲ واحدی رضایت داد. این اتفاق را در شرایطی شاهد بودیم که در بین نمادهای تأثیرگذار در شاخص کل جای چند نماد عوض شد بنابراین در پایان معاملات امروز نمادهای  وبملت ، خودرو ، فولاد ، رمپنا ، وتجارت ، پارسان و فارس جرو نمادهای تأثیرگذار در شاخص بودند . شاخص هم وزن نیز که تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح رشد ۱.۹۰۰ واحدی داشت با شرایط عرضه هایی که امروز در ساعات پایانی به وجود آمد در نهایت به ثبت ۱۱۵ واحد افزایش رضایت داد.

در بازار فرابورس نیز در نهایت شاهد ریزش بودیم. در این بازار نمادهای غصینو ، آریا ، زاگرس ، دماوند ، ومهان ، ذوب و بگیلان جزو نمادهای تأثیرگذار بودند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار