شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست امروز افتتاح شد

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست امروز با حضور وزیر نفت و رییس مجلس شورای اسلامی، سفرا و فعالان صنعت پتروشیمی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش رصد روز، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست امروز با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا و فعالان صنعت پتروشیمی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

۶۱۰ شرکت داخلی و خارجی در ۱۵ سالن به اضافه فضای باز در نمایشگاه ایران پلاست امسال حضور دارند که در فضایی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع جانمایی شده‌اند.در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲۰ نشست تخصصی، میزگرد و کارگاه با حضور متخصصان، مدیران و مسئولان حوزه پتروشیمی برگزار می‌شود.

مهمانان و هیئت‌های بازرگانی از بیست و سه کشور خارجی برای حضور در شانزدهمین دوره‌ی این نمایشگاه دعوت شده و حضور پیدا کردند. پاکستان، صربستان، قزاقزستان، سوریه، لبنان، آذربایجان، ترکیه، نخجوان، اقلیم کردستان، تونس، ترکیه، قطر، عمان، افغانستان، برزیل، گرجستان، ازبکستان، رومانی، عراق، بوسنی، لهستان و اسپانیا از جمله کشورهایی هستند که برای بازدید از نمایشگاه دعوت شدند.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود. این نمایشگاه تاکنون چهارده دوره موفق را پشت سر گذشته است و اکنون شانزدهمین دوره‌ی آن، از امروز تا دوم مهرماه ادامه دارد.

وزیر نفت در افتتاحیه‌ی این نمایشگاه گفت: در بازدید خود از این نمایشگاه با دیدن توانمندی شرکت‌های ایرانی در صنعت پتروشیمی به خصوص در تکمیل زنجیره ارزش افزوده، احساس غرور می‌کنم.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» برگزار می‌شود.

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه ایران پلاست

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار