شکسته شدن رکورد تولید سالیانه سایپاپرس در پنج سال اخیر

سایپاپرس از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه توانست با تولید ۱۸ میلیون قطعه پرسی، برشکاری و مجموعه، رکود تولید سالیانه خود در طول ۵ سال اخیر را بشکند. به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، ابراهیم قلی‌پور، مدیرعامل سایپاپرس با اعلام این ...

سایپاپرس از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه توانست با تولید ۱۸ میلیون قطعه پرسی، برشکاری و مجموعه، رکود تولید سالیانه خود در طول ۵ سال اخیر را بشکند.

به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، ابراهیم قلی‌پور، مدیرعامل سایپاپرس با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و اجرای برنامه‌های متعدد بهبود، شرکت سایپاپرس با تلاش تمامی کارکنان خود و استفاده حداکثری از ظرفیت تجهیزات تولیدی، توانست از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه با تولید ۱۸ میلیون قطعه از انواع قطعه پرسی، برشکاری و مجموعه رکورد تولید پنج سال اخیر خود را جابجا کند.

مدیرعامل سایپاپرس افزود: این رکورد تولید به میزان ۶ میلیون قطعه در خطوط پرسکاری، ۱۰ میلیون ورق در خطوط برشکاری و ۲ میلیون مجموعه در خطوط مجموعه‌سازی به ثبت رسیده است.

قلی‌پور تصریح کرد: امیدوارم با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده و افزایش بهره‌وری، شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقای کیفیت در راستای تحقق مأموریت‌ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا باشیم و این امر با تلاش خانواده بزرگ سایپاپرس، محقق خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار