شیک ترین خانم بازیگر سه در چهار مدل شد+ عکس

به گزارش رصد روز، مریم سلطانی بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان آغاز می کند. او بلافاصله در سال ۱۳۷۹ موفق می شود برای بازی در اولین فیلم سینمایی معرفی شود و به این ترتیب اولین تجربه خود را در بازیگری کسب کند. او د...

به گزارش رصد روز، مریم سلطانی بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان آغاز می کند. او بلافاصله در سال ۱۳۷۹ موفق می شود برای بازی در اولین فیلم سینمایی معرفی شود و به این ترتیب اولین تجربه خود را در بازیگری کسب کند.

او در سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون می شود و با همین سریال به شهرت می رسد. بعد ها در مجموعه ها و سریال هایی همچون “جوان امروز” (۱۳۹۱)، سریال سه در چهار ، سریال با خانمان در نقش ماهرخ و … به فعالیت خود ادامه می دهد.

او در سال ۹۳ در سریال دولت مخفی بازی می کند و بعد از آن به مدت حدود شش سال با بازیگری در تلویزیون خداحافظی می کند و مجددا در سال ۹۹ کار بازیگری خود را از سر می گیرد و این بار در سریال با خانمان در نقش ماهرخ جلوی دوربین ظاهر می شود. سریال با خانمان هر شب از شبکه سه سیما پخش می شد.

مریم سلطانی، بازیگر سریال خاطره‌انگیز سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی، تصاویری تازه از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

 

مریم سلطانی

مریم سلطانی

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار