صفحه اینستاگرام سلبریتی ها و خواننده ها در روزی که گذشت

این روز‌ها چهره های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

به گزارش رصد روز ، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه مجازی‌اش پست کاربردی و قابل تأملی را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و نوشته است:

وقتی شما نگران هستید، یک تصور غیر واقعی از آینده را در ذهن خود ایجاد می کنید؛ و اعتقاد به این تصور، موجب ایجاد احساس منفی در شما میشود…
به عبارت ساده تر، شما بدون هیچ دلیل قابل قبولی، خودتان را از آینده می ترسانید.
نگرانی را از خود دور کنید، در زندگی با امید زندگی کنید و اجازه دهید انرژی های مثبت وجودتان آزاد شود، نگذارید امواج منفی، قدرت فکر و اراده و پشتکار شما را مسدود کند…
پ.ن.: این متن نوشته بنده نیست دوستان

پست قابل تامل اقای بازیگر

 

مهدی یغمایی، خواننده شناخته شده موسیقی سبک پاپ با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود، پستی را به همراه دلنوشته‌ای برای این روزها منتشر کرد.

روزهای عجیبی است ، نمیدانم ایندگان از این روزگار ما چه خواهند نوشت ؟!
سخت است که هم ترس از دست دادن باشد هم امید ، اما چه میشود کرد باید خودمان را حفظ کنیم ، به همدیگر روحیه بدهیم ،
حتما از این روزها به سلامت عبور خواهیم‌کرد ، ولی زخمها همچنان زخم هستند ،
دوران عجیبی است

دلنوشته مهدی یغمایی

 

شبم قلیخانی، هنرپیشه باسابقه سینما و تلویزیون که در سریال «بیگانه‌ای با من است» نیز ایفای نقش می‌کند، تصویر جدیدی از خود را در صفحه‌اش منتشر کرده و نوشته است:

تنها زمانی، مشکلات همیشگی
برایت تکرار نخواهند شد که
از قفس باورهای محدود کننده قبلی
خودت بیرون بیایی
و جرات امتحان کردن
راه های جدید را داشته باشی

پست جدید شبنم قلیخانی

 

مسعود ده‌نمکی، کارگردان فیلم مشهور «اخراجی‌‌ها»، تصویری از خود و محمد کاسبی را در پشت صحنه جدیدترین سریالش، «دادستان» منتشر کرده است.

مطمئنا یکی از بهترین بازی های آقای محمد کاسبی را در سریال دادستان و در کنار دیگر همکاران خواهید دید

مسعود ده نمکی و محمد کاسبی

 

لیندا کیانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون، تصاویری از خود در نشست خبری فیلم «منصور» را به اشتراک گذاشت.

لیندا کیانی در جشنواره فجر

 

 

امید زندگانی، بازیگر و مجری تلویزیون و رادیو که در زمینه موسیقی نیز فعالیت‌هایی دارد، تصویری جالب از کودکی و بزرگسالی خود را در صفحه‌اش بازنشر کرد. گفتنی است امید زندگانی دارای مدرک بین المللی غواصی در آب‌های آزاد است.

کودکی و بزرگسالی امید زندگانی

 

 

منوچهر هادی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش از همکاری با جمشید هاشم پور خبر داد.

همکاری منوچهر هادی و جمشید هاشم پور

 

گلاره عباسی، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر با به اشتراک گذاشتن تصاویر بازیگران کاندیدشده در جشنواره فجر که خود نیز یکیشان است به همه آن‌ها تبریک گفت.

تبریک گلاره عباسی به کاندیدا

 

محسن ابراهیم زاده، خواننده موسیقی سبک پاپ با انتشار استوری زیر در صفحه شخصی‎اش، تولد حامد همایون، دیگر خواننده موسیقی پاپ را تبریک گفت.

تبریک محسن ابراهیم زاده به همکارش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط