عجیب ترین عکس از خواهر جذاب فرشته حسینی

به گزارش رصد روز، فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است ، فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر است. فرشته حسینی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت، فرشته حسینی از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بد...

به گزارش رصد روز، فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است ، فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر است. فرشته حسینی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت، فرشته حسینی از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.فرشته حسینی  در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.فرشته حسینی همیشه از بازیگرای چالشی و جنجالی بوده است ، فرشته حسینی از وقتی که با نوید محمدزاده ازدواج کرد به شدت شهرت یافت.

فرشته حسینی

خواهر مدلینگ فرشته حسینی با محبوبیتی عظیم

اما همونطور که دیدین دو حسینی در این تصویر حضور داره. برخی از بازیگران بر این نظرمد که فاطیما خانوم خواهر فرشته می باشد و برخی به این گمان هتسند که فاطیما شاید دخترعموی فرشته حسینی هستش که در کشور خود دارای اسم و رسمی خاص می باشد. حالا میپرسین چرا؟ چون فاطیما حسینی در پیج اینستاگرامش نزدیک به ۱۰۰ هزار دنبال کننده داره و مدلی جذاب در افغانستان می باشد.

خواهر فرشته حسینی

خواهر فرشته حسینی

 

مطالب مرتبط