عذرخواهی گروه سایپا از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می کنیم تا با هماهنگی سازمان های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم. [/box]

به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، فرزاد غزایی درباره تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ اظهار داشت: با هدف ارتقاء کیفی خودروهای مذکور این گروه خودروسازی اقدامات واکنش سریع و سختگیرانه ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم منجر به تاخیر زمانی در تحویل این خودروها شده است.

او تاکید کرد: این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است و تمام توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده است.

معاون کیفیت سایپا در ادامه تصریح کرد: سیاست های جدید گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودروهای قدیمی در اولویت قرار دارد.

او افزود: علاوه بر سرمایه گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

غزایی ضمن عذرخواهی مجدد از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروها گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان گرامی در روزهای آتی برطرف شود.

او در پایان افزود: گروه سایپا خود را متعهد می داند تا هر نقصی که از سوی مشتریان اعلام می شود را با بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امداد گران شرکت امدادخودرو سایپا در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.

مطالب مرتبط