عرضه مرغ گرم با قیمت ۶۱ هزار تومان

مرغ گرم از امروز در میادین میوه و تره بار تهران با قیمت ۶۱ هزار تومان عرضه می شود. به گزارش رصد روز، به گفته فصاحت مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار تهران، مرغ گرم از امروز در میادین میوه و تره بار تهران با قیمت ۶۱ هزار تومان عرضه م...

مرغ گرم از امروز در میادین میوه و تره بار تهران با قیمت ۶۱ هزار تومان عرضه می شود.

به گزارش رصد روز، به گفته فصاحت مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار تهران، مرغ گرم از امروز در میادین میوه و تره بار تهران با قیمت ۶۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که سیاست جهاد کشاورزی براین باشد تا امور به دست مردم و بخش خصوصی واگذار شود، افزود: ماندران رتبه اول تولید مرغ را در کشور دارا است و ۲۵ تا ۳۰ درصد مرغ و ماهی کشور را استان تولید می‌کند.

وی با عنوان این که اگر امروز مرغ مارک زده ترکیه ای و برزیلی در بازار استان وجود ندارد به برکت تولیدات استان است، افزود: ضمن آن که باید از مصرف کننده حمایت کنند باید از تولیدکننده حمایت شود.

وی با اشاره به این که هزینه تولید مرغ حداقل کیلویی ۴۵ هزار تومان است، گفت: باید برای تامین نهاده‌های دام و طیور و غیره برنامه‌ریزی صورت گیرد تا مشکلات تولیدکنندگان کمتر شود.

پیش از آغاز سال جدید و در ۲۹ اسفند ماه قیمت مرغ در بازار و میادین میوه و تره‌بار اعلام شد و گوشت مرغ در هفته آخر اسفند ماه هر کیلو ۶۵.۸۰۰ تا ۶۶.۸۰۰ تومان اعلام شده بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط