عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شد

در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و جمعی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه، مهدی داداشی زین الدین به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شد. به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، با انتخاب علیمردان ع...

در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و جمعی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه، مهدی داداشی زین الدین به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، با انتخاب علیمردان عظیمی، رئیس قبلی هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی داداشی زین الدین به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

در این جلسه از زحمات عظیمی در طول مدت زمان حضورش در هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تشکر از زحمات عظیمی در مدت حضورش در هیات مدیره سایپا گفت: در یکسال حضور اعضای هیات مدیره، هماهنگی کاملی وجود داشت و خوشبختانه توانستیم با سلامت کاری که در بین همه اعضا بود در جهت اعتلای صنعت خودرو کشور تلاش کنیم.

او افزود: در شرایطی که صنعت خودروسازی کشور مورد هجمه شدیدی قرار داشت و مشکلات تحریم کشور به شدت در این حوزه تاثیر گذار بود با همدلی که بین اعضا هیات مدیره وجود داشت، توانستیم مشکلات موجود را برطرف و شرایط مناسبی را برای سایپا ایجاد کنیم.

تیموری خاطر نشان کرد: در سال آینده باید تلاش بیشتری انجام دهیم و با هماهنگی بین دو گروه سایپا و ایران خودرو بتوانیم موانع تولید را رفع کنیم.

او تصریح کرد: در سال جاری همکاری مناسبی بین دو گروه خودروساز بزرگ کشور ایجاد شد و قطعا در سال آینده در تلاشیم که این هماهنگی بیشتر شود و بتوانیم از توانمندی های همدیگر در جهت اعتلای صنعت خودرو کشور بهره مند شویم و در این مسیر کمیته مشترکی که ایجاد شده را تقویت خواهیم کرد و در حوزه های استانداردی، ارزی و قیمت گذاری محصولات با هماهنگی یکدیگر فعالیت بیشتری را در رفع این مشکلات جهت رضایت مندی بیشتر مشتریان انجام خواهیم داد.

در ادامه علیمردان عظیمی ضمن تشکر از همه همکاران گروه خودروسازی سایپا در طول یکسال همکاری گفت: سایپا و ایران خودرو دو خودروساز بزرگ کشور هستند که عملکردشان تاثیر بسیار زیادی در صنعت خودرو کشور دارد و بر همین اساس باید با همفکری، تلاش و همدلی در جهت اعتلای صنعت خودرو کشور حرکت کنند.

او با بیان اینکه در همکاری مشترک دو خودروساز بزرگ کشور قطعا تحول در صنعت خودرو ایجاد خواهد شد، افزود: متاسفانه دیدگاه نامناسبی نسبت به صنعت خودرو ایجاد شده و باید فضای خودرو را برای نمایندگان مجلس، دولت خدمتگزار ، تشکل های صنفی و مردم تبیین و شفاف کنیم تا این نگاه بدبینانه برطرف شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: با توجه به تخصص مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه کیفیت باید در این حوزه به صورت مشترک تلاش بیشتری کرد و کیفیت را از قطعه سازی شروع کنیم چرا که افزایش کیفیت در این حوزه باعث افزایش کیفیت در محصول و رضایت مندی مشتریان خواهد شد.

در ادامه مهدی داداشی زین الدین نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با حضور در هیات مدیره گروه سایپا مثمر ثمر واقع شوم و با تلاش و کوشش جمعی بتوانیم باعث توسعه و رشد صنعت خودروسازی در کشور شویم و مردم از آن بهره لازم را ببرند.

او افزود: با شعار همدلی، همیاری و تلاش مضاعف برای تولید بیشتر تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم با هماهنگی گروه صنعتی ایران خودرو به نتایج خوبی دست یابیم.

عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: از ظرفیت های مجلس، دولت، سازمان استاندارد، سازمان محیط زیست و … باید استفاده مناسبی کرد تا با روشنگری در این زمینه بتوانیم نگاه نا مناسبی که در صنعت خودرو کشور ایجاد شده را برطرف سازیم و با جهاد تبیین جایگاه صنعت خودرو را به همگان بشناسانیم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار