علت خودکشی آزاده نامداری چه بود / حرفهای عجیب شاهین صمدپور

حرفهای عجیب شاهین صمدپور درباره آزاده نامداری و تلخی هایی که در این مدت کشید نشان میدهد که شرایط حاکم بر مجریان صدا و سیما اصلا جالب نیست.

به گزارش رصد روز ، آزاده نامدای به خاک سپرده شد اما معماهای زیادی با آزاده نامداری مدفون شد. مسائلی که گفته می شود از مصاحبه با یک روزنامه شروع شد. شاهین صمد پور در مصاحبه با یکی از خبرنگاران در مورد فوت آزاده نامداری و اینکه علت خودکشی آزاده نامداری چه بود گفت گفت: در فعلا حرفی در این زمینه ندارم اما ایشان در دهه آخر زندگی خود تلخی های زیادی را تجربه کردند بخشی از این تلخی ها به صدا و سیما برمی گردد که در آن از ما مجری ها خواسته می شد چیزی که هستیم نباشیم. فرق من که اینجا ایستاده ام و آزاده نامداری که زیر خروارها خاک خوابیده است اینجاست که من بدشانسی او را نیاوردم. نامردی که از زندگی خصوصی او عکس گرفت و منتشر کرد. طی مدت زمان ۷ سالی که در صدا و سیما کار می کردم حتی در مهمانی های فامیلی هم جرأت شرکت نداشتم. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ مگر من آدم نبودم؟ حق زندگی نداشتم؟ حرفهای عجیب شاهین صمدپور واقعیتهای زیاد دیگری را آشکار می کند که در ادامه می خوانید که قطعاً یکی از دلائل اتفاقی که برای آزاده نامداری افتاد می تواند همین موضوعات باشد.

 

علت خودکشی آزاده نامداری چه بود / حرفهای عجیب شاهین صمدپور

 

نگاه کنیم به اتفاقات عجیبی که طی این مدت برای برخی مجریان صدا و سیما افتاده متوجه می شویم که این رفتارها چیست؟ آقای حیاتی که ۴ دهه در صدا و سیما فعالیت کردند و زبان ناطق این سازمان بودند تنها به این خاطر که گفت موسیقی مورد علاقه اش چیست و به کدام خواننده علاقه دارد کنار گذاشته شد.

من شاهین صمدپور به خاطر فعالیت در صدا و سیما لباسی می پوشیدم که لباس زندگی من نبود من در زندگی واقعی شلوار جین و تی شرت می پوشیدم . آیا می توانستم این شرایط را در صدا و سیما داشته باشم. شرایط برای خانمها به مراتب سخت تر بود بسیاری از مجریان صدا و سیما به خصوص مجریان خانم وقتی تصویر واقعی زندگیشان بیرون می آمد مردم تعجب می کردند و آن ها را به دو رویی متهم می کردند در حالیکه آن تصاویر واقعی زندگی این افراد بود. ما تابع آن شرایط بودیم شرایطی که خود ما هم دوستش نداشتیم بخشی از تلخی های آزاده نامداری از این سیستم بود.

مصاحبه ای که آزاده نامداری با یکی از رسانه ها داشت مبنی بر اینکه باد باعث شد تا حجابم کنار برود خودش را ناراحت کرد. باید بدانیم که او این حرف را در شرایطی زد که به شدت تحت فشار بود و کسی نبود که او را حمایت کند. به گفته خودش بعد از مدتی که به فضای مجازی آمد دید این طرف و آنطرف همه در حال کوبیدن او هستند. او در شرایط خاص که از همه جا مورد حمله قرار گرفت حرفهایی را زد که شرایط را بدتر کرد و سالها از شغلی که دوستش داشت کنار گذاشته شد.

 

 

مطالب مرتبط