علت فوت آزاده نامداری تکذیب شد

با اینکه چند منبع خبری مصرف بیش از 100 قرص اعصاب و روان را علت فوت آزاده نامداری بیان کردند اما به فاصله چند ساعت علت فوت آزاده نامداری تکذیب شد

به گزارش رصد روز ، با اینکه چند منبع خبری مصرف بیش از ۱۰۰ قرص اعصاب و روان را علت فوت آزاده نامداری بیان کردند اما حالا خبرگزاری میزان این خبر را تکذیب و بیان می کند که بررسی ها در این زمینه هنوز ادامه دارد. البته اینکه چطور و از کجا سایر منابع از علت فوت آزاده نامداری می گویند سؤالیست که دوست داریم پاسخ آن بشنویم. علت فوت آزاده نامداری تکذیب شد اما قاضی شهریاری همچنان توضیحاتش هزاران سؤال را برای مخاطب ایجاد می کند. سؤالاتی که شاید حالا شهریاری بهتر از همه پاسخ آن می داند. البته بنا بود که طی مدت ۶ روز پاسخ پزشکی قانونی آزاده نامداری اماده شود اما هنوز این موضوع به پایان نرسیده و شاید یکی از علتهای اخبار وشایعات مختلف همین مسئله باشد.

 

علت فوت آزاده نامداری تکذیب شد

 

درباره آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری، پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.
براساس این گزارش، تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و براساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.
این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد مرگ این مجری سابق می‌افزاید روند تخصصی تعیین این موضوع همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

مطالب مرتبط

آخرین اخبار