علت مرگ مهسا اعلام شد!

به گزارش اختصاصی رصد روز، خبرگزاری فارس به نقل از یک منیع آگاه علت فوت مهسا امینی را اعلام کرد. در توضیح این خبر به نقل از یک منبع آگاه آمده: * نتایج بررسی اولیه پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی نشان می دهد که وی به علت سکته قلبی فو...

به گزارش اختصاصی رصد روز، خبرگزاری فارس به نقل از یک منیع آگاه علت فوت مهسا امینی را اعلام کرد.

در توضیح این خبر به نقل از یک منبع آگاه آمده:
* نتایج بررسی اولیه پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی نشان می دهد که وی به علت سکته قلبی فوت کرده است.

* مهسا امینی به دنبال ایست قلبی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از احیا در فاصله ۲ ساعت، ۲ مرتبه دیگر نیز ایست قلبی کرده که مجددا احیا شده است.

* در سی تی اسکن مغزی علایمی مبنی بر هیدروسفال بودن (عارضه قبلی) گزارش شده است. وی در پنج سالگی هم تومور مغزی عمل کرده و مبتلا به بیماری صرع و دیابت نوع یک بوده است.

* نامبرده مجددا بعدازظهر روز جمعه ایست قلبی میکند و نهایتاً پس از ۴۵ دقیقه عملیات احیای قلبی cpr، به علت ایست قلبی ریوی فوت می‌کند.

این رسانه در ادامه نوشت: پیش از این برخی رسانه‌ها علت فوت را ضرب و شتم توسط پلیس اعلام کرده بودند اما پلیس ویدئویی از دوربین مداربسته در لحظه از حال رفتن وی منتشر و اعلام کرد هیچ برخورد فیزیکی با او انجام نشده است.

مهسا (زینا) امینی دختر جوان ۲۲ ساله سنندجی که دو روز قبل برای “هدایت” و ” آموزش” با ون گشت ارشاد به بازداشتگاه خیابان وزرا برده شده بود روی تخت بیمارستان کسری در حالی که دو روز از به کما رفتن او می گذشت، از دنیا رفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

اصغری

پاسخ دادن

۲۷ شهریور ۱۴۰۱


دروغ گفتن شاخ ودم نداره خسته نشدیدازبس دروغ گفتید