علی انصاریان درگذشت

علی انصاریان درگذشت . خبر کوتاه بود و به خبر بد این روزها اضافه کرد. علی انصاریان بازیکن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سابقه حضور در باشگاه استقلال را نیز دارد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، علی انصاریان درگذشت . خبر کوتاه بود و به خبر بد این روزها اضافه کرد. بازیکن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سابقه حضور در باشگاه استقلال را نیز دارد و به مرد بخیه ها معروف است لحظاتی پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

در ادامه مطلب علی انصاریان درگذشت می خوانیم ؛ به گفته پزشکان معالج با همه تلاشهایی که برای درمان صورت گرفت اما وضعیت وخیم ریه هایش به درمان جواب نداد و در نهایت این بازیکن و هنرمند دار فانی را وداع گفت. بعد از درگذشت مهرداد میناوند او دومین بازیکن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است که در برابر کرونا تسلیم شد.

علی انصاریان فوت کرد اما این موضوع قطعا لزوم توجه جدی به پروتکل های بهداشتی را نشان می دهد و توجه جدیتر به موضوع واکسیناسیون را نشان می دهد. علی انصاریان کرونا را شکست نداد اما بارها در زمین رقبای مهمی را از پیش رو برداشت. خاطره حضور او در مسابقات مختلف و در قاب تلویزیون و صدای خنده های ته دلی او همیشه زنده خواهد ماند.

علی انصاریان فوت کرد اما از یادمان نرود هنوز جوانان این آب و خاک در معرض خطر ابتلا به این ویروس منحوس هستند و باید با حساسیتی بیش از گذشته به مبارزه پرداخت. علی انصاریان کرونا را جور دیگری شکست داد وقتی که با رفتنش لزوم مقابله جدی و توجه به همه آنچه که در مبارزه با کووید ۱۹ گفته شد را برجسته تر کرد. این بازیکن همیشه جنگنده و هرپیشه این سالهای تلویزیون نزد اهالی هنر و ورزش جدا از هر مسئله ای تصویر کاملی از خواستن و توانستن بود. در فوتبال آنقدر جنگید که مرد بخیه ها شد و در عرصه هنر آنقدر خوب جلو رفت که توانست درون قاب تلویزیون پای ثابت بسیاری از برنامه ها باشد.

جای خالی او حتما احساس خواهد شد و ایکاش می شد در این لحظات این کلمات نگاشته نشود و از برنامه های چدید او در تلویزیون و ورزش گفت. داغی که

 

پایگاه خبری تحلیلی رصد روز این ضایعه را به همه اهالی فوتبال و جامعه هنرمندان و خانواده ایشان تسلیت می گوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

رضا صادقیان

پاسخ دادن

۱۶ بهمن ۱۳۹۹


خدا رحمتشون کنه انشالله

آخرین اخبار