علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که از چند روز قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد بامداد امروز ساعت 5 صبح درگذشت.

به گزارش رصد روز ، علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که از چند روز قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد بامداد امروز ساعت ۵ صبح درگذشت. به گفته جواد هاشمی این بازیگر در ساعت ۱۲:۳۰ بامداد ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ دچار مشکل شد و با پائین آمدن اکسیژن خون دچار ایست قلبی شد و تلاش پزشکان برای احیای او جواب نداد.

جواد هاشمی چند روز پیش در خصوص آخرین وضعیت این بازیگر به رسانه ها گفته بود:  امیدوارم با کرونای دلتا شوخی نکنند که با بقیه گونه‌های کرونایی متفاوت است. این را باید مردم متوجه شوند که این بیماری به هر شکلی منتقل می‌شود و غیرقابل توصیف است.

برای اینکه داروها و اکسیژن از طریق ریه به ایشان منتقل شود و بتوانند تحمل کنند فعلاً خود بیمارستان و پزشکان تصمیم گرفتند ایشان را بیهوش کنند. داروها را تزریق کنند و همین‌طور از طریق ریه بتوانند اکسیژن را به ایشان برسانند و در واقع اکسیژن خون‌شان بالا بیاید.

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان فیروزگر بستری بود و به ذلیل سطح بالای درگیری ریه او با ویروس دلتای کرونا امروز فوت کرد. سهیلا جوادی همسر این بازیگر نیز دیروز ضمن ابراز امیدواری از بهبود حال وی اظهار کرد: «خوشبختانه دیشب حالش بهتر شد و اکسیژن خونش بالا آمد ولی از همه دوستان می‌خواهم همچنان دعا کنند تا شرایط علی ثابت بماند. همه امیدمان به خداست و مبارزه علی.»

او همچنین بیان کرد: «از اوایل مرداد، نشانه‌های بیماری در او دیده شد. بعد از تست و اسکن اول گفتند ریه‌اش درگیر نشده و از ما خواسته شد با چند روز فاصله بار دیگر اسکن ریه را انجام دهیم. در این مدت، چند دوز دارو استفاده کرد ولی بعد از چند روز تنفسش دچار مشکل شد و در اسکن بعدی معلوم شد ریه هم درگیر شده است و پزشک توصیه کرد در بیمارستان بستری شود.»

سهیلا جوادی همچنین گفت: «همه بیمارستان‌ها پر بود تا این‌که به سختی توانستیم او را در بیمارستان فیروزگر که دستگاه اکسیژن‌ساز دارد، بستری کنیم. ابتدا در اورژانس بود و بعد در یک اتاق او را بستری کردیم، اما در ادامه به دلیل پایین آمدن اکسیژن خونش، به بخش آی سی یو منتقل و به تشخیص پزشک بیهوش شد تا روند درمان را در آرامش بیشتری طی کند.»

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار