عمکلرد شعب و باجه‌ها روزانه رصد شود

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که روسای واحدها، روسای حوزه‌ها و مدیران ارشد بانک باید عملکرد شعب و باجه‌ها را به صورت روزانه رصد کنند، گفت: شعب موفق در جذب منابع باید تشویق شده و رفتار آن‌ها الگوی سایرین قرار گیرد. به گزارش رصد روز به ن...

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که روسای واحدها، روسای حوزه‌ها و مدیران ارشد بانک باید عملکرد شعب و باجه‌ها را به صورت روزانه رصد کنند، گفت: شعب موفق در جذب منابع باید تشویق شده و رفتار آن‌ها الگوی سایرین قرار گیرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در جلسه ای که با حضور مدیران و کارکنان حوزه های شعب، فناوری اطلاعات، بازاریابی،  منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد با بیان این که شعب و باجه های بانک باید از همه ظرفیت موجود به منظور تحقق اهداف بانک به طور کامل استفاده کنند، ادامه داد: همه کارکنان شعب، باید به سهم خود در صف مقدم جذب منابع و خدمت رسانی به مشتریان باشند.
وی روند جذب منابع ارزان قیمت در بانک را مثبت دانست و ادامه داد: باید از روش های نوین بازاریابی به منظور تقویت فرایند جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت استفاده کرد.
مدیرعامل بانک دی همچنین فراهم شدن امکانات متنوع در حوزه بانکداری الکترونیک به منظور کاهش هزینه‌های بانکداری و افزایش بهره وری را قابل توجه خواند و گفت: کاهش هزینه های غیرضرور در کنار افزایش درآمدها، می‌تواند صورت‌های مالی بانک را بیش از پیش بهبود بخشد.
وی با ابراز خرسندی از تمرکز بخش قابل توجه منابع حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در بانک دی، تاکید کرد که با جذب همه منابع این بخش، بانک دی نقش پررنگ تری در جامعه هدف ایفا خواهد کرد.
در این نشست، امجد خضری معاون شعب بانک دی نیز با اشاره به فعالیت ۱۲۷ باجه این بانک در تهران و شهرستان‌ها، گزارشی از عملکرد آنها ارائه کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار