عکسی عجیب از یکتا ناصر و دخترکش!

یکتا ناصر بازیگر سینما بعد از حواشی اختلاف اخیرش با منوچهر هادی بر سر فرزندشان عکسی از دخترش منتشر کرد.

به گزارش رصد روز، یکتا ناصر بازیگر سینما بعد از حواشی اختلاف اخیرش با منوچهر هادی بر سر فرزندشان عکسی از دخترش منتشر کرد.

یکتا ناصر با انتشار تصویری در کنار دخترش نوشت: خوش بوترین عطر جهان برای التیام قلب یک مادر بوی فرزندش است. سال من و سوفیا امروز تحویل شد. هرچند که راه ما ادامه دارد….

 

یکتا ناصر (زادهٔ ۱۲ آبان ۱۳۵۷) بازیگر اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۰ برای بازی در یکی می‌خواد باهات حرف بزنه برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران زاده شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود؛ به‌طوری که در نهایت برای بازی در سریال گل‌های کاغذی (۱۳۷۶) انتخاب شد.

یکتا ناصر پس از بازی در سریال گل‌های کاغذی، کماکان فعالیت‌های خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه با ایفای نقش در فیلم ساقی (۱۳۸۰) رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته مهندسی محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران بوده‌است و به گفته خود، سال ۱۴۰۱ از هم جدا شده‌اند. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند. او در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مدعی شد که دخترش توسط پدرش ربوده شده‌است. مطابق توافق صورت گرفته، ناصر دخترش را به هادی تحویل داده و قرار بوده روز چهارشنبه دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد. ناصر شکایت خود را در کلانتری ثبت کرد و پرونده در حال پیگیری است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار