عکس جذاب فقیهه سلطانی

به گزارش رصد وز ، فقیهه سلطانی از جمله بازیگرانی است که علاوه بر بازیگری استعداد خارق العاده ای هم در خوانندگی دارد. این بازیگر خوش سیمای سینما و تلویزیون هربار که عکسی را از خود منتشر می کند به شدت مورد توجه کاربران قرار میگرد. این بازیگ...

به گزارش رصد وز ، فقیهه سلطانی از جمله بازیگرانی است که علاوه بر بازیگری استعداد خارق العاده ای هم در خوانندگی دارد. این بازیگر خوش سیمای سینما و تلویزیون هربار که عکسی را از خود منتشر می کند به شدت مورد توجه کاربران قرار میگرد. این بازیگر به تازگی نیز عکسی از خود منتشر کرده است که خیلی مورد پسند قرار گرفت. عکس جذاب فقیهه سلطانی نشان میدهد که حفظ این استایل میتواند تا مدتها او در صدر جذابترین سلبریتها قرار دهد.

فقیهه سلطانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ در شهر همدان و فارغ التخصیل ادبیات نمایشی است. او دختری به نام گندم دارد که رابطه بسیار گرمی با داشته و همیسه همراه اوست. نکته جالب درباره او این است که پدرش روحانی بوده و به گفته خود او بیشترین تأثرگذاری را در زندگی اش پدرش داشت. او که در دوره دبیرستان گرافیک خوانده بود بعد از آن شروع به گذراندن کلاسهای بازیگری زیر نظر گلاب آدینه کرد. او در سال ۹۴ با جلال امیدیان ازدواج کرد.

 

عکس جذاب فقیهه سلطانی

عکس جذاب فقیهه سلطانی

 

جلال امیدیان پیش از ازدواج با فقیهه سلطانی ازدواج ناموفقی داشت که از ان زندگی دختری به نام نسیم دارد. در سال ۷۳ این چهره با بازی در فیلم روسری آبی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد به سینما رسید. بی بی یون اولین تجربه حضور این سلبریتی در تلویزیون در سال ۷۴ به کارگردانی حسین پناهی بود که از شبکه یک سیما پخش شد.

او در ۲۱ سریال و ۸ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده که بخاطر بازی در فیبم سنمایی معجزه خنده در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر کاندیدای درفت سیمرغ بلورین شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار