عکس/ حمایت عجیب طناز طباطبایی از خداحافظی مجری مشهور از تلویزیون

به گزارش رصد روز، طناز طباطبایی که اخیرا با سریال یاغی توانسته توجه مخاطبان و منتقدان را به بازی تحسین برانگیزش جلب کند، حالا در فضای مجازی به شکل محدود فعالیت می کند. او در تازه ترین استوری خود، به ماجرای خداحافظی مجید غضنفری، مجری شبکه ...

به گزارش رصد روز، طناز طباطبایی که اخیرا با سریال یاغی توانسته توجه مخاطبان و منتقدان را به بازی تحسین برانگیزش جلب کند، حالا در فضای مجازی به شکل محدود فعالیت می کند.

او در تازه ترین استوری خود، به ماجرای خداحافظی مجید غضنفری، مجری شبکه سلامت از تلویزیون واکنش نشان داده و نوشته است:

دلسوزانه از محیط زیست می گفتید!

اما  هیچکس نمیشنید.

چون تعداد سطل آشغال های آتش گرفته از پاکسازی ۱۶ هکتار زباله های سراوان که جان مردم را به خطر انداخته برایشان مهم تر است.

 حمایت عجیب طناز طباطبایی از خداحافظی مجری مشهور از تلویزیون

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد.

طناز طباطبایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بی رویا، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم صداها و لوح تقدیر از جانب جشنواره فیلم ‌های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، را در کارنامه دارد.

از دیگر آثار او می توان به خورشید، شنای پروانه، رخ دیوانه، اروند، خشم و هیاهو، آرایش غلیظ، ۵۰ قدم آخر، ‌پریناز،‌ مرگ ماهی، قلب یخی، روسی، میلیونر میامی و طلا اشاره کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار