عکس حیرت آور شیرین سریال دنیای شیرین در ۵۰ سالگی

به گزارش رصد روز، دنیای شیرین نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی و تهیه کنندگی علی خودسیانی محصول سال ۱۳۷۶ ایران است که از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ تلویزیون ایران پخش شد. عکس زهرا جواهری بازیگر نقش شیرین را در ای...

به گزارش رصد روز، دنیای شیرین نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی و تهیه کنندگی علی خودسیانی محصول سال ۱۳۷۶ ایران است که از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ تلویزیون ایران پخش شد. عکس زهرا جواهری بازیگر نقش شیرین را در این مجموعه تلویزیونی در کنار دخترش ببینید.

دختر زهرا جواهری

این مجموعه تلویزیونی، داستان دو خانواده (هفت شخصیت ثابت) است که گوینده داستان، دختری به نام «شیرین» با بازی زهرا جواهری است. او همراه با پدرش که یک گلفروش، مادرش که یک پرستار، دو برادر کوچکترش که هرسه دانش‌آموز هستند و در همسایگی آنها دایی آنها و پسر کوچکش در یک طبقه از یک آپارتمان زندگی می‌کنند. در هر قسمت، آنها با موضوع تازه‌ای درگیر می‌شوند.

زهرا جواهری

فیلم دنیای شیرین

زهرا جواهری در سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۷۶ با ایفای نقش «شیرین» در سریال تلویزیونی دنیای شیرین به کارگردانی بهروز بقایی به عرصه بازیگری پیوست و به شهرت رسید.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار