عکس عجیب و غریب مهران غفوریان در روز جهانی تئاتر

عکس عجیب مهران غفوریان به مناسبت روز جهانی تئاتر در فضای مجازی سوژه شده است.

به گزارش رصد روز، عکس عجیب مهران غفوریان به مناسبت روز جهانی تئاتر در فضای مجازی سوژه شده است.

 

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی، متولد شهریور ۱۳۵۳ است که بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد.

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم (۱۳۷۳) وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

زندگی
مهران غفوریان در ۳ شهریور ۱۳۵۳ از پدری تهرانی (افسر نیروی دریایی) و مادری تبریزی در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. او در محلهٔ تهرانسر و دریا بزرگ شد. او یک برادر بزرگتر به نام مهدی دارد که آهنگساز است. غفوریان، فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه شد. او با آرزو غفوریان ازدواج کرد و یک فرزند دختر به‌نام هانا دارد.

او بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعهٔ طنز لبخند سوم آغاز کرد و خیلی زود به عرصهٔ کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶، برنامهٔ گل‌ها و پس از آن، حرف تو حرف را ساخت و سپس در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد. سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام «هژیرها» معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریال در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه، وی اقدام به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان، سپس در سال ۱۳۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام “ورود ممنوع” کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.پس از آن، وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام من پلیس نیستم ساخت. تا اینکه در سال ۱۳۹۵، در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان، کارگردان سریال، و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار