عیدی دولت روحانی در ۱۴۰۰ گرانی بلیت اتوبوس

بنا بود که عیدی دولت روحانی در 1400 متفاوت باشد که گرانی بلیت اتوبوس در گام اول این تفاوت را رقم زد علت گرانی بلیت اتوبوس در 1400 چیست؟

به گزارش رصد روز ، مطابق با آنچه مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری ها اعلام می کند نرخ بلیت اتوبوس برای ایام نوروز رو به افزایش می گذارد این در حالیست که بنا بود که عیدی دولت روحانی در ۱۴۰۰ به مردم در نوروز امسال کمی متفاوت تر از سال قبل باشد اما با این همه این اتفاق نیفتاد و باز هم شاهد وعده های حباب گونه دولت تدبیر و امید بودیم. گرانی بلیت اتوبوس که از چند وقت پیش شایعه آن به گوش می رسید حالا دیگر رنگ واقعیت به خود گرفته و مردم مطمئن هستند که ایت موضوع اولین نرخ افزایشی سال ۱۴۰۰ خواهد بود. اما علت گرانی بلیت اتوبوس در ۱۴۰۰ چیست؟

 

به واسطه محدودیتهای کرونایی طبیعتاً استفاده از این ناوگان برای رانندگان سودی نخواهد داشت زیرا یک سر خالی رفتن با توجه به استهلاکهای موجود نیازمند تدبیر دیگری بود که این تدبیر دیواری کوتاهتر از جیب مردم نبود و انتظار می رفت که دولت برای رانندگانی که در ایام نووروز مشغول خدمت رسانی هستند تدبیر جدی بیندیشد اما این اتفاق نیفتاد تا علت گرانی بلیت اتوبوس در ۱۴۰۰ آنچه باشد که در موردش صحبت شد.

 

عیدی دولت روحانی در ۱۴۰۰ که بنا بود همه را شگفت زده کند تا اینجا چیز خوبی از آب در نیامد و باید دید در ادامه شگفتانه دیگری را شاهد خواهیم بود یا خیر؟

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار