غوغای شهرام شب‌ پره در سینمای بعد انقلاب+ عکس

به گزارش رصد روز، «فسیل» با فروش ۳ میلیارد و ۷۹۰  میلیون تومان صاحب رکورد بیشترین فروش روزانه سینمای ایران شد که با توجه به افزایش قیمت بلیت در این سالها بارها جا به جا شده است. مهدی خرم‌دل، روزنامه‌نگار با انتشار سکانسی از این فیلم در تو...

به گزارش رصد روز، «فسیل» با فروش ۳ میلیارد و ۷۹۰  میلیون تومان صاحب رکورد بیشترین فروش روزانه سینمای ایران شد که با توجه به افزایش قیمت بلیت در این سالها بارها جا به جا شده است.

مهدی خرم‌دل، روزنامه‌نگار با انتشار سکانسی از این فیلم در توئیتر خود نوشت:

سازمان سینمایی اطلاعیه داده که رکورد فروش روزانه سینما شکست اما چکونه؟ نزدیک ۳۱ از ۳۶ میلیارد فروش نوروزی معادل حدود ۸۶ درصد کل فروش سینما در ۱۴۰۲ متعلق به یک کمدی متکی به نوستالژی دوره پهلوی و المان‌هایی مثل شپره و بلک کتس است؛ مضمونی که مدیران سازمان سینمایی با آن مشکلی ندارد.

شهرام شب‌پره ؛ نجات دهنده سینماهای ایران

«فسیل» مانند دیگر فیلم‌ های پرفروش این سالها یعنی «دینامیت» و «انفرادی» توسط ابراهیم عامریان تهیه شده با این تفاوت که این بار او بجای مسعود اطیابی با کارگردان جوانی به نام کریم امینی همکاری کرده همچنین بعد از «ایران برگر»، «رحمان ۱۴۰۰» و «سگ بند» یک فیلم پرفروش دیگر اکران نوروز در کارنامه بهرام افشاری ثبت شد!

فیلم فسیل

فسیل با بازی بهرام افشاری، الناز حبیبی، هادی کاظمی، الهه حصاری و… روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می‌باشد که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می‌شوند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار