غگل زیان ده ترین نماد بورسی در شهریور ماه

زیان ده ترین نماد بورسی در شهریور هرچند که سهام بیشتری همیشه آماده عرضه به بازار دارد اما نباید از این نکته غافل شد که هرچه درصد شناوری سهم بیشتر باشد به همان نسبت صف فروش راحت تری برایش شکل می گیرد و افزایش قیمت سهم با تأخیر صورت خواهد گ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شاید رسیدن به محدوده ۱۰ هزار تومان در اواسط بهمن ماه سال قبل و بعد از آن افزایش سرمایه ۲.۹۵۳ درصدی کمتر کسی را به فکر می برد که غگل در شهریور ماه سال ۹۹ رکورد بیشترین میزان زیان را بشکند و در صدر نمادهای زیان دهد. شرکت گلوکوزان در حال حاضر با بیش از ۶ میلیارد سهم در بازار دوم بورس فعالیت می کند.

نکته جالب توجه در مورد نماد غگل اینجاست که بیش از ۸۰ درصد این سهم در دست حقیقی هاست و ۲۰ درصد آن در اختیار حقوقی ها قرار دارد با این حساب باید گفت که بازیگران حقیقی نماد غگل در این بازار فرصت خوبی را برای احیای آن از دست دادند و با ضرر ۴۵.۰۹ درصدی زیان ده ترین نماد بورسی شهریور ماه شدند.

زیان ده ترین نماد بورسی در شهریور هرچند که سهام بیشتری همیشه آماده عرضه به بازار دارد اما نباید از این نکته غافل شد که هرچه درصد شناوری سهم بیشتر باشد به همان نسبت صف فروش راحت تری برایش شکل می گیرد و افزایش قیمت سهم با تأخیر صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دولت با ورود به قیمت گذاریها وجاهت مصوبات قانونی را زیر سؤال برده

اوضاع ناجالب رایتل به روایت آمار

بدهی های ایران خودرو دیزل ۵۲.۰۰۰ میلیارد ریال بیشتر از دارائیهایش

 

از گزاره بالا می توان یک نتیجه گرفت و آن اینکه شرکت گلوکوزان یا غگل از طرف حقوقی ها زیان عجیبی را متحمل شد. در حال حاضر شرکت توسعه صنعتی غذایی زر مالک ۱۳ درصد از سهام گلوکوزان است که با این حساب شاید امید به برگشت این سهم کمی دیر و دور باشد.

از طرف دیگر صندلی مدیریتی این شرکت فعلا خالیست و در لیست مدیران این شرکت اسم مدیرعامل دیده نمی شود. آرش سلطانی رئیس هیئت مدیره و حمیدرضا دلاوری نائب رئیس هیئت مدیره غگل هستند همچنین رضا مشهدی زاده ، منوچهر صوفی و مجتبی رحیمی از دیگر اعضای هیئت مدیره این شرکت هستند که حتما شرایط فعلی آن ها را با نگرانی هایی روبرو کرده است.

لازم به ذکر است که قیمت سهام این شرکت از ۹.۰۵۶ ریال به ۵.۴۴۰ ریال رسیده که افت بسیار سنگینی را برای سهامداران خود در شهریور رقم زده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار