فال روزانه جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز نوزده آذر و فال روز تولد ۱۹ آذر و فال روزانه فردا نوزدهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ و فال امروز نوزده آذر و فال روز تولد ۱۹ آذر و فال روزانه فردا نوزدهم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

برای مدتی بازی و تفریح را رها کنید؛ در این روزها کارهای مهمتری دارید که باید آنها را انجام دهید و زمان هم به سرعت می گذرد. خوشبختانه ، شما آماده هستید که کارهای لازم را به خوبی انجام دهید ، اگرچه کمی آن را به عقب می اندازید. افسوس نخورید که زمانی برای خوشی و بازی در این روزها ندارید ، اما من به شما روزهای خوب و شادی را نوید می دهم که قبل از تعطیلات به استقبال شما خواهند آمد.

این روزها تمام انرژی و توان تان را روی کار گذاشته و اصلا به رابطه عاطفی خود اهمیتی نداده اید. اگر چه شریک زندگی شما صبور بوده اما بهتر است تغییری به برنامه زندگی خود دهید و در پی جبران گذشته بر آیید. اگر چند روز با خانواده خود تماس نزدیک تری برقرار کنید، همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. شما نباید دیگران را به خاطر این که محتاج حضور و محبت شما هستند، سرزنش کنید. شما نیز به خانواده خود بی نهایت محتاجید، پس محبت خود را دریغ نکنید. استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه جمعه 19 آذر 1400

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

 

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

اگر شما تا امروزآدمی بودید که برای بدست آوردن رضایت دیگران هر کاری که می توانستید برایشان می کردید ، الان زمان آن رسیده که کمی هم به فکر خودتان باشید. خوشبختانه ، ماه بار دیگر به نشان شما آمده تا دنیایتان را از شادی و نشاط پر کند. در این روزها ماه مهربان سعی می کند دنیایی نو برایتان بسازد که در آن روابط عاشقانه زیبا و عمیقی وجود دارند. پس امروزانرژی تان را هدر ندهید ، و با ذهنی آسوده به کارتان برسید.

اگر چه اتفاقات بد زیادی را از سر گذراندید اما نباید همه را به دست فراموش بسپارید. شما شخصیت قوی و توانمندی دارید و برای چیزی که اکنون هستید زحمت های زیادی کشیده اید اما یادتان باشد که گذشته نیز بخشی از حال شماست. شاید بی گذشته ای که داشته اید هیچ گاه به این مرحله نمی رسیدید پس بهتر است هنگام تصمیم گیری، به خصوص در این شرایط، تمام جنبه های زندگی خود را چه در گذشته و چه در حال، چه خوب و چه بد، در نظر بگیرید. مطمئن باشید که اینگونه زندگی بیشتر به کام تان خواهد بود. انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

 

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

امروز ماه وارد دوازدهمین خانه شما می شود ، یعنی زندگی شخصی شما؛ در این روزها احساس می کنید که کمی نیاز به آرامش در دنیای شخصی و خصوصی خود دارید پس زندگی اجتماعی را برای مدتی رها می کنید تا با خودتان تنها باشید. ممکن است بعضی از اطرافیان شما را دست انداخته و شما را مردم گریز بخوانند ، وحشت زده نشوید. آنها فقط درک نمی کنند که شما قبل از اینکه بخواهید دوباره کاری انجام دهید و به اجتماع بازگردید کمی هم نیاز به آرامش و تقویت روح و روان خود دارید.

شما فرد بسیار مهربان و باگذشتی هستید. اگر چه دیگران به شما احتیاج دارند اما بهتر است که امروز کمی هم به خودتان برسید. پس از اتفاقات اخیر، هنوز کمی استرس دارید و احساس می کنید که درد دلتان را هیچ کسی نمی فهمد. تنها کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید، کتاب خواندن است زیرا نه تنها شما را سرگرم  بلکه آرام تان نیز می کند. اولویت خود را بر کتابهای تخیلی به جای کتاب های رئال قرار دهید. اینگونه برای مدتی از دنیای واقعی دور می شوید. روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید، به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

 

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

ورود ماه به ثور لذت جو ممکن است این طور نشان دهد که شما را از حمایت خرچنگ بازمی دارد. معمولا ، شما می خواهید که شاد و با نشاط باشید و دوست ندارید که هچ چیز مانع شما برای رسیدن به شادمانی باشد. حتی اگر ترجیح می دهید که در خانه باشید جامعه به شما توجه کرده و خوشی و شادمانی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

حوصله پاشدن از تخت را ندارید اما از آنجاکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، بهتر است که بلند شوید و دوشی بگیرید تا سر حال شوید. علاوه بر کارهای نیمه تمام، آدمهایی نیز هستند که به حضور یا حتی کمک شما احتیاج دارند. امروز یکی از دوستان تان با شما تماس گرفته و خبری را به گوش تان می رساند. اگر عاقلانه رفتار کنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. برای تغییری در زندگی تان دودل هستید، پیشنهاد ما این است که پس از مشورت خیلی سریع تصمیم تان را بگیرید. شاید فردا همه چیز جور دیگری باشد. رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

 

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

امروز بیشتر از روزهای قبل درگیر کار و فعالیت های شغلی خود هستید چون ماه وارد دهمین خانه کار و شغل شما شده است. شما می دانید چه می خواهید و بسیار مصمم هستید که می توانید نقشه های خود را جامه عمل بپوشانید. اما مواظب باشید ، اگر بخواهید که سر سخت باشید و لجبازی کنید ، موانعی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. تاکتیک هایتان را عوض کنید تا شرایط تغییر کند. انعطاف پذیری به شما کمک می کند تا در مسیر موفقیت پیشرفت کنید.

پیشنهادهای کاری خوبی به شما شده است طوری که حسادت اطرافیانتان را برانگیخته. شما این موقعیت را مدیون سخت کوشی هایتان هستید پس اگر می خواهید که همچنان پیشرفت کنید، به سخت کوشی های خود ادامه دهید. شما در عشق فرد مغروری هستید. همیشه دوست دارید که مورد عشق و محبت دیگران قرار بگیرید اما این را فراموش کرده اید که شما اول از همه باید خودتان را دوست بدارید تا دیگران نیز این حس را به شما منتقل کنند. حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

 کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می کند که باید راه تازه ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا کنید. یعنی راهی بیابید که بتوانید برنامه های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید که ایده های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید که می دانید اثر درست می دهند و عملی می شوند. تنبلی نکنید ، این فرصت بسیار مهمی است که نباید آن را از دست بدهید.

امروز سعی کنید به جای یک گوینده، یک شنونده خوب باشید. شما در میان صحبت هایتان را اطرافیان با واقعیات زیادی روبه رو خواهید شد که متعجب تان خواهد کرد. اما زود تصمیم نگیرید و بگذارید همه چیز به شما ثابت شود. از این که مدام خصلت واقعیتان را از دیگران پنهان کنید، خسته شده اید اما امروز قدرت و اعتماد به نفس لازم را پیدا می کنید تا خود واقعی تان را نشان دهید. نگران نباشید دیگران نیز از شخصیت شما استقبال خواهند کرد. اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه فردا مهر (فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

اکنون ماه دارد از ثور می گذرد- نشان های دیگر ونوس باشخصیت- شما نیاز دارید که این روزها یک رابطه عمیق و پایدار داشته باشید. اما این معجزه امشب بوقوع نمی پیوندد؛ شما باید به فعالیت های بدنی و روحی خود ادامه دهید. با جذابیت های ظاهری و سطحی تمرکزتان را از دست ندهید. منتظر یک عشق واقعی باشید!

امروز با استرس از خواب بیدار می شوید زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. نگران نباشید، با انرژی که در فضا پراکنده است، به تمام کارهایتان خواهید رسید. امروز هیچ محدودیتی برای زندگی ایده آل خود نخواهید داشت. اگر مجرد هستید، فردی به شما پیشنهاد یک رابطه را می دهد اما شما نمی خواهید این آزادی را از خود بگیرید، به همین دلیل پیشنهاد او را رد می کنید اما حواستان باشد که این کار را محترمانه انجام دهید تا کدورتی پیش نیاید. شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می کند. این روزها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می برید، دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

دیگران ممکن است کاری کنند که شما امروز احساس کنید که دارید دیوانه می شوید ، مخصوصا اگر خیلی کند حرکت کنند. به نظر می رسد کاری از دست شما بر نمی آید. متاسفانه ، شما از وقت تلف کردن خوشتان نمی آید و از اینکه منتظر کسی بمانید متنفر هستید. چند نفس عمیق بکشید تا کمی آرام شوید. مطمئن باشید فردا همه به چیز به روال عادی خود خواهد بازگشت.

تعطیلات خوبی را گذرانده اید و امروز بیش از همیشه احساس قدرت می کنید بنابراین هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند بر شما تاثیر بگذارد و ناراحت تان کند. حال زمان آن است که موانع موجود بر سر راهتان را بردارید و به سمت هدفی که مدت هاست در سر دارید، پیش روید. عشق تان دوست ندارد شما در خانه بمانید، پس دلش را نشکنید و به پیشنهاد او گوش دهید و برای کمی خوشگذرانی به بیرون از خانه بروید. بد نیست گاهی از عادات روزمره زندگی دور شوید و کاری را که از آن لذت می برید، انجام دهید. به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصددید به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می برید که بسیار شگفت زده تان می کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

 

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

تنها کاری که امروز می توانید بکنید تا بتوانید کار خودتان را بکنید این است که از بحث و مجادله درباره احساسات تان اجتناب کنید. اگر برای اینکه بگویید چه می خواهید تحت فشار هستید این ممکن است احساسات شما را برانگیخته کند که در آخر منجر به درگیری خواهد شد. اما الان بهتر است که ایده های عالی خود را نگه دارید تا بعدا درباره چگونگی عملی شدن آنها صحبت کنید.

برای کاری که شروع کرده اید تا به حال قدم بزرگی برنداشته اید. زمان آن است تا موانعی را که مانع از پیشرفت تان می شوند از سر راه بردارید. خودتان را از مشورت دیگران نیز دریغ نکنید زیرا آنها می توانند راههای مختلفی را به شما نشان دهند. شما از چشم دیگران جذاب و گیرا هستید پس اعتماد به نفس داشته باشید. اگر مجرد هستید، امروز با فردی آشنا می شوید که می تواند شریک زندگی خوبی برایتان باشد. اگر چه ممکن است باورتان نشود اما این همان فردی است که شریک زندگی تان خواهد شد. او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه فردا دی ( فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

 

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

اکنون ماه با زمین هر دو در نشان شما هستند ، حرکت او از پنجمین خانه خلاقیت می تواند به شما آن حمایتی را که نیاز دارید بدهد. برگشتن به اصول اساسی می تواند استراتژی حساسی باشد و می توانید پایه های این کار را طی هفته های آینده بریزید. هر چه شما زندگی را راحت تر بگیرید ، فردا باز برایتان راحت تر خواهد شد و به مرور فشاری که برای تغییربه آن می دهید او را متحول خواهد کرد.

سعی کنید امروز بیش از همیشه فعال باشید و تمرکزتان را بر کارهایی که انجام می دهید، بگذارید. رویاهای شما هیچ اهمیتی برای دیگران ندارند بنابراین آنها را برای خود نگه دارید. برای این که حال تان به بهترین شکل تغییر کند، به دل طبیعت بروید و درختان و گلها را با دست هایتان لمس کنید. پیشنهاد می کنیم زود در دام عشق نیافتید، به خصوص در چنین روزی. شاید این طور تصور کنید که نیمه گم شده خود را یافته اید اما سعی کنید قبل از هر تصمیم و قول و قراری خوب فکر کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. از آنچه در زندگی دارید، لذت ببرید و خودتان را با مشکلات کوچک درگیر نکنید. فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

ورود ماه به ثور پایدار موجب می شود که اندیشه های درونی شما تقویت شده ، و این سیاره از خانه چهارم شما در حال گذر است.اما این می تواند موجب شود که پریشانی شما تشدید شود و شما با ماندن در طبیعت عاطفی تان نمی توانید همیشه آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که الان لازم نیست که اقدام خاصی انجام دهید. راه حل این است که در ذهن تان گذشته را زیر و رو کنید تا بتوانید چیزی پیدا کنید که برای لحظه حال مفید و چاره ساز باشد.

این روزها بهتر است که بر احساس خود کنترل داشته باشید. با ثبات رفتاری، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. برای پیش بردن اهداف تان لازم نیست با دیگران دعوا کند بلکه کافی است سرتان در کار خودتان باشد و با برنامه پیش روید. اگر چه شما فردی پر شور و نشاط هستید اما امروز کمی احساس کسالت می کنید. به نظرتان دیگران نیز جذابیت خود را از دست داده اند و حرف هایشان هیچ گیرایی برای شما ندارد. اما نگذارید این احساس ادامه یابد. به زودی آفتاب زندگی شما دوباره طلوع خواهد کرد. به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ )

 

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اقامت ماه در سومین خانه شما یعنی محیط اطراف تان یک موهبت است چرا که بخشی از زندگی شما را آرام می کند. بعضی چیزها ممکن است در طی هفته های گذشته بسیار پیشرفت کرده باشد و باز هم ممکن است خارج از کنترل شوند. خدا را شکر ، الان به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل باشد و اگر شما درگیر ناخواسته درگیر مسئله ای شدید مطمئن باشید که به زودی تمام می شود. امیدتان به خدا باشد!

امروز زیاد حوصله ندارید شاید بدین دلیل است که می خواهید تمام کارهایی را که به عهده گرفته اید به اتمام برسانید اما بهتر است با خودتان صادق باشید و شرایط تان را درک کنید. برای آرامش خاطر به گلدان ها آب دهید و حیاط یا ایوان خانه تان را تمیز کنید. هر چه امروز با طبیعت ارتباط بیشتری برقرار کنید، برایتان بهتر خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید و به دیگران نیز اجازه مداخله در کارهایتان را ندهید. منتظر یک سورپرایز از طرف شریک زندگی تان باشید. این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از اینها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

مطالب مرتبط